علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

پسرم انگار داری میای..

1393/2/26 18:14
نویسنده : مامان مرضیه
606 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به پسرم و دوستای گلم.روز پنجشنبه کمی لک دیدم و تا شب کمی درد داشتم و شب ساعت 2بود که دیدم دردام زیاد شده وایه همین رفتم بیمارستان.معاینه کرد و گفت هنوز یک سانت باز شده و نوار قلبی و سونوگرافی ات هم کرد و گفت همه چی خوبه.تا صبح ساعت 8درد داشتم و مرتب تو حموم خونمون ورزش هامو میکردم تا اینکه صبح 8خوابم برد و دیگه دردام کم شده بود و واسه پیاده دوی و ناهار رفتیم بیرون.دردهای عجیب و انقباضات آرومی به سراغم میومد.تا اینکه ظهر دوباره رفتم بیمارستان اما نذاشتم دوباره معاینه کنند فقط ضربان قلب تو رو و فشار خون منو اندازه گرفتند که خوب بود.درست داشتیم برمیگشتیم که بازم درد اومد سراغم اینبار وقتی تو خونه رفتم دستشویی دیدم لک های خونیم خیلی زیاد شده و تا الان که ساعت 6عصر روز جمعه است هی دارم ورزشهامو تو حموم میکنم و شربت زعفران و گل گاو زبان میخورم...نمیدونم چقدر مونده بیای اما معلومه که خیلی به اومدنت نزدیک شدیم.اینا رو هم با گوشیم بزور نوشتم...دعام کنید زودی صحیح و سالم بیاد و دعا کنید زایمانم راحت باشه.. پسرم از هیجان دیدنت داره قلبم وایمیسته..عاشقتم. .بووووووووس. ...قربون اون حرکاتت تو دلم بشم که بعدها دلتنگش خواهم شد..بابایی هم بی صبرانه منتظر توست....فقط داریم سوره ی انشقاق را میخونیم .. گل پسرم بیا که دیگه طاقت ندارم...دوستان اگه خبری شد و تونستم بازم میام بهتون میگم
پسندها (9)

نظرات (16)

مامان عرفان
26 اردیبهشت 93 20:31
سلام عزيزم. خيلي خوبه ديگه داره مياد علي جون امشب ديگه تا صبح توي بغلته. مراقب خودت باش
مامان مهنا
26 اردیبهشت 93 22:28
واي كه اين پسرمون چقدر ناز داره
نفیسه
26 اردیبهشت 93 23:28
ایشاا... بزودی علی جون میاد پیشت ما هم منتظریم
ترنم
27 اردیبهشت 93 8:43
عزیزم من خیلی برات دعا میکنم ایشالله زایمان راحتی داشته باشی و بعد از این همه سختی که کشیدی شیرینی دنیا اومدن پسرت حسابی به کامت بیاد منتظریم بی خبر نزار ما رو ما هم دل تو دلمون نیست هم برا خودت هم برا علی جون دعا میکنیم
مامان علی
27 اردیبهشت 93 12:54
دوستان فعلا الان شنبه ساعت 1 ظهر است و علی هنوز نیومده..و من همچنان منتظرن و دارم درد میکشم.. ولی فعلا خونه ام..کمی لک ببنی ام زیاد شده و هر از گاهی واسه جک کردن قلب بچه میرم بیمارستان.اما هنوز دردام زیاد و وحشتناک نشده که بشه علی بیاد..دعام کنید
مینا و سعید
27 اردیبهشت 93 13:05
سلام مامان علی.براتون آرزوی سلامتی میکنم اگه زایمان طبیعی داشتین بعدش اگه امکانش باشه تو وبلاگ دخترم نحوه زایمانشو برام بنویسید ممنون میشم از لطفتون. راستی اهل تبریز که نیستید؟
مامان مرضیه
پاسخ
سلام.چشم.اتفاقا اهل تبریزم
رضوان مامان رادین
27 اردیبهشت 93 14:55
بسلامتی و دل خوش انشاا... عزیزم...پاقدمش پر از برکت باشه براتون
رضوان مامان رادین
27 اردیبهشت 93 16:21
ممنون گلم که به ما سر زدید..راستش منم کل وبلاگ شما را خوندم...منم سر رادین از 3 ماهگی رادین تا پایان 8 ماهگیش استراحت مطلق بودم...فقط گلاب به روتون برای دستشویی بلند میشدم... رادین ما هم که یکماه زودتر دنیا اومد پایان 35 هفتگی و هممونو شوکه کرد...گلم با اجازه لینکتون میکنم... امیدورام علی جون هر چه زودتر قدمهای کوچولوش به دنیای ما بذاره و دل شمارا حسابببی شاد کنه
مینا و سعید
27 اردیبهشت 93 19:04
سلام خانمی میشه اسم دکترتونو برام بنویسید؟در ضمن خیلی خوشحال میشم دوستی هم زبونی مثل شما داشته باشم
ترنم
28 اردیبهشت 93 8:52
علی جون چیکار کردی اومدی یا هنوز تو راهی؟
سمانه
28 اردیبهشت 93 10:14
عزییییییزم،بسلاااامتییییییی ایشالله پست بعدی عکسای خوشگله علی کوچولو باشه
مامان عرفان
28 اردیبهشت 93 12:10
سلام عزيزم. كجا موندي ماماني؟ خبري ازت نيست. نگرانت شديم. عزيزم؟
مامان خانمی
28 اردیبهشت 93 14:01
ما بی صبرانه منتظر دیدن کوچولو هستیم خیلی لحظه ی قشنگیه لحظه مادر شدن
ترنم
28 اردیبهشت 93 14:34
علی حون عزیزم اینقدر ناز نکن دیگه منتظریم این همه آدم چشم انتظارته عزیزم دلمون میخواد زودتر عکسای قشتگتو ببینیم خوشگل خاله امروز 28 اردیبهشته تا 31 اردیبهشت 3 روز بهت وقت میدیم نیای به زور میاریمت
رضوان
28 اردیبهشت 93 18:02
مرضیه جون علی کوچولو اومددد؟؟؟
♥ مامان مهیلا♥
31 اردیبهشت 93 23:55
سلم گلم خوبی چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟ من فک میکردم اگه الان بیام عکس علی جونو میبینم ولی عیبی نداره یکمم صبر کنی به زودی مثل من جوجتو بغل میکنی خیلی حس فوق العاده ای که نمیشه با هیچ چی عوضش کرد راستی همسر شما تو فیس بوک هستن؟ انشالله دفعه دیگه اومدم عکسشو میبینم بووووووووووووووووس