علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

کجا موندی پس پسرم؟؟

1393/2/24 13:03
نویسنده : مامان مرضیه
443 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم 13رجب که 23اردیبهشت میشد هم گذشت و تو گل پسر هنوز نیومدی..پسرم امروز با سونوگرافی وارد هفته  میشی. و با lmp جمعه وارد هفته 41میشی.. حالا پسرم فقط سلامتی ات واسم مهمه.هر وقت عشقت کشید و وقتت شد بیا گلم.راستی هر از گاهی علایم زایمان و درد شدید میاد و میره که جیغمو بلند میکنه.دیروز رفتم بیمارستان اما هنوز دهانه ی رحمم باز نشده بود.پس باید منتظر موند..من و بابات منتظرتیم..راستی فکر کنم من اولین وبلاگی هستم تا آخرش اومدم آخه اکثرا خاله ها میرن سزارین ولی من میخوام سختی زایمان طبیعی رو بچشم. ...توکل بخدا پسرم بوووووووووووش...

پسندها (6)

نظرات (8)

نیلوفر جون
24 اردیبهشت 93 13:13
عزیزم ایشا.. به سلامتی دنیا میاد عزیزم التماس دعا ما رو یادت نره
مامان عرفان
24 اردیبهشت 93 13:27
عزيزيم. هچ داريخما. گوي وقتي گلسون اينديكي دوزيبسن. فقط ضربانيننان مطمئن اول. سوخ ايستيم سني. اينشالله علي بابا تز گلسين.
مامان مرضیه
پاسخ
جووخ جولیم ایستیر اوغلومو آلام قوجاما..مرسی سنن.عرفانی اوپ منیم عوضیم نن
مامان بهراد
24 اردیبهشت 93 13:50
سلام عزیزم انشالا که دیگه تو این 2 و 3روز به سلامتی قدمش رو چشمای مامان و بابای مهربونش می ذاره . علی جون دیگه بیا خاله انتظار خیلی سخته اونم برای یه مادر .
ترنم
24 اردیبهشت 93 14:18
سلام عزیزم بهت تبریک میگم برا این حوضله ای که داری 40 هفتگی پسرت مبارک امیدوارم سالم تو همین هفته بیاد بغلت به شجاعتی هم که داری تبریک میگم که میخوای طبیعی دنای بیاری من که از این دور لرزم گرفت ایشالله در هفته آینده عکساشو میبینیم علی جون منتظریتیم زود زود بیا پیشمون دوست داریم
ترنم
24 اردیبهشت 93 14:38
راستی مامان علی سن بارداری من طبق اولین روز آخرین پ 23 روز از سونو بیشتره یعنی طبق lmp الان 31 هفته باید باشم ولی طبق سونو 28 هفته و 1 روزم ممکنه تاریخ زایمان عوض بشه یا همون طبق سونوی که خودم حساب کردم در میاد؟ اگه طبق lmp دنیا بیاد خوب بچه من تیر دنیا میاد نه مرداد
مامان مرضیه
پاسخ
عزیزم بچه با سونوگرافی بدنبا میاد..میبینی پسر منم با سونوگرافی اش قراره بیاد.هر دفعه هم میرم کنترل سن بچه و زمان بدنیا اومدنشو با سونوگرافی حساب میکنند.پس نی نی تو همون مرداد میاد گلم.
ترنم
24 اردیبهشت 93 15:21
ممنون بخاطر راهنمایت ایشالله بچه هامون سالم باشن 2 یا 3 هفته این ور تر فرقی نداره هرچند برا من بخاطر قرار دادم خیلی فرق میکنه حداقل باید یه هفته بتونم استراحت کنم ببینم خدا چی میخواد
مامان مهنا
24 اردیبهشت 93 18:46
عزيزم بهت تبريك ميگم خيلي شجاعي خدا خودش كمكت ميكنه انشالله
الهام مامان امیر علی جون
25 اردیبهشت 93 13:00
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .