علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

میلاد حضرت علی و انتظار

1393/2/22 13:35
نویسنده : مامان مرضیه
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

سلام..علی مامان. .. پسرم پس کی میای آخه؟؟؟؟

خیلی خیلی دعا میکنم فردا بیای پسرم... فردا روز پدر و مرد هستش و فردا روزی هست که حضرت علی (ع) بدنیا اومده..منم میخوام تو هم بیای..فردا بیا پسرم..چی میشه آخه؟؟؟ هنوز هیچ علایمی واسه اومدنت ندارم فقط گهگاه یک دردی میاد و میره.پسرم شربت زعفران هم میخورم تا بلکه اومدنت رو سریع کنه..اما انگار شما بدجور جا خشک کردی....قربونت بشم که دل مامان رو خیلی دوست داری و اونجا بهت خوش میگذره و حاضر نیستی بیای... پسر یکی یدونه ام...بابایی خیلی خیلی بی تاب شده...دیگه قاطی کرده و گهگاه با منم دعوا میکنه میدونی چرا؟؟ چون بی قرار اومدنته...ثانیه شماری واسه اومدنت میکنه.. totalgifs.com anjos gif gif flyangel.gifپسرم علی جوووووونم ، علی آقای گل...همه تو فامیل و دوستان منتظر اومدنتن..پسرم بیا دیگه...

همه ی دوستای وبلاگیت بدنیا اومدن.عرفان جووون و ایلیا جوون و محمد سجاد جوون.حسام جون ومحمد متین جوون.هیوا و هیراد و هامون.و.... پس فردا هم انشالله مهیلا جوون بدنیا میاد..

پسرم تو از خیلی هاشون سنت بزرگتره اما هنوز نیومدی..بیا دیگه ...خیلی خیلی دعا میکنم که فردا بیای صحیح و سالم بغلم و منو به آرزوم برسونی...اما اگه فردا نیای دیگه فرقی نداره کدوم روز بیای و چند روز دیگه تو دلم بمونی...

راستی امروز صبح عموی مامانم به رحمت خدا رفته و تشییعش کردن..

سر مامان سارا اونجا گرمه.فکر کنم الان دعا میکنه تو گل پسر چند روز دیر بیای اما پسرم لطفا بخاطر من فردا بیا..اشکم الان در اومده ..دیگه طاقتم تموم شده. ..منتظرتم پسرم...

درسته از الان دلم واسه تکونات و لگدهات تو دلم تنگ میشه اما بالاخره اول و آخرش باید بیای بیرون و بشی چراغ خونمون... پسرم نه به اون زود اومدنت تو هفته 25 و نه به این تنبلی ات..

پسرم همه ازم میپرسن زمان زایمانت کی هستش ؟؟ منم تو جواب میگم من چون زایمان طبیعی میخوام روز مشخصی نداره و فقط باید تا روز آخر صبر کرد که ببینیم کی میای..پسرم  تو باید نهایت نهایت تا آخر این هفته بیای...

آخ گل پسرم میخوووووووامت... جوووون من و بابایی تویی.. تا فردا خدا میدونه چه اتفاقاتی خواهد افتاد اما هرچه از خدا برسد نیکوست...انشالله که بیای.. دوستان گلم دعام کنید... بووووووووش بوووووووووووش واسه پسرم که هنوز تو دلمه..

از همین جا روز پدر و همسر  رو به پدر نازم  و همسر گلم و عشقم تبریک میگم...عاشقتونم..خدا حفظتون کنه...//

میلاد حضرت علی ع هم بر تمام شیعیان جهان مبارک باشه..

          

حسنم ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .

 

 

 

بابا حسن روزت مبارک ...بوووووس واسه تو بابا حسنم ....عاشقتم ...بابایی میخوام زودی بیام پیشت...پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم . . .

پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون

(از طرف گل پسرت علی)

 

          

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان عرفان
22 اردیبهشت 93 13:45
سلام عزيزم پيشاپيش ميلاد امام علي مبارك باشهانشالله پسرت فردا مياد. ما همه منتظريم كه فردا خبر بدنيا اومدنش توي وبلاگت غوغا بكنه.مي بوسمت ماماني كه اينقدر منتظري.
باباحسن
22 اردیبهشت 93 19:11
سلام پسر عزیزم فدای تو چشمت بشم الهی من قربونت برم که بی صبرانه منتظرم بغلت کنم ببوسمت تو آغوش بگیرمت و قیافه نازتو ببینم فدات شم ممنون پسرم همسر عزیزم ممنون که بهم تبریک گفتی بابت کادوت هم ممنون بابت همه چی ممنون عاشقتم انشالله علی کوچولومون زودی بیاد بغلمون دوست دارم
مامانی
23 اردیبهشت 93 20:12
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|`•._) (_.•´/|`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ سلام عزیزم عیدتون مبارک گل پسری پس چرا نمیای خاله؟همه دیگه طاقتشون تموم شده زودی بیا.......آفرین بالام سان قاش گه........ انشاالله که امروز فارغ بشی اما اگه هم نشد دیگه هرچی خدا بخواد انشاالله سلامتی باشه
♥ مامان مهیلا ♥
23 اردیبهشت 93 21:32
سلام گلم چه خبر؟امروز علی جووون اومد؟انشالله هر جا باشی صحیح و سالم باشی منم دعا کن فردا دارم میرم عمل خدا علی رو واستون نگه داره
مامان مهنا
24 اردیبهشت 93 0:01
سلام عزيزم انشالله ني ني زودتر بياد چون ميدونم انتظار خيلي سخته مشتاق ديدن روي ماه علي كوچولو هستيم لينكتون كردم به ما هم سر بزنين خوشحال ميشم
ترنم
24 اردیبهشت 93 9:05
سلام عزیزم ایشاله به همین زودی علی جونو بغل کنی ما هم منتظریم عکساشو بببینیم این مرد کوچک رو بیخبرمون نزار