علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

مامان مرضیه

1393/3/1 7:45
نویسنده : مامان مرضیه
709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها صبح ساعت5 کیسه آبم پاره شد و الان تو بیمارستان بستری شدم

تورو خدا دعام کنید زایمان آسونی داشته باشم

باورم نمیشه تا چندساعت دیگه پیشمی پسرم قربونت بشم من

عاشقتم پسرم

توروخدا دعام کنید

پسندها (6)

نظرات (13)

سمانه
1 خرداد 93 9:26
الهیییییی خداروشکر...ایشالله قدمش پر خیرو برکت باشه براتون علییییی جوننننننن خوش اومدیییییی
پریسا
1 خرداد 93 9:28
به سلامتی عزیزم.. ایشاله خوش قدم باشه براتون حضرت علی پشت و پناهش باشه
مامان عرفان
1 خرداد 93 9:57
سلام عزيزم. خيلي خوشحالم. عزيزم انشالله زود و راحت زايمان بكني. بالاخره پرت تو رو گول زد و خردادي شد و پسر من فرورديني. عجب بچه هايي ميخوان بشن. علي تو فكر كنم صبور ميشه و عرفان من عجول.
نیلوفرجون
1 خرداد 93 10:05
عزیزم محتاجیم به دعا ایشا..به سلامتی بغلش میکنی
مامان نی نی
1 خرداد 93 10:27
ان شالله به سلامتی خانومی زود بیای از این لحظه های قشنگت و احساس نابت بنویسی ای جانمممممممم علی اقا خوش اومدیییییی
مامان خانمی
1 خرداد 93 11:26
ما بی صبرانه منتظر کوچولوتون هستیم براتون دعا میکنیم عزیز دلم
رضوان مامان رادین
1 خرداد 93 11:49
تبررررریک میگم گلمم
مامان مهنا
1 خرداد 93 12:04
به سلامتي عزيزم خيلي خوشحال شدم
خاله مریم
1 خرداد 93 12:57
سلام ایشالا که زایمان راحتی داشته باشی و علی آقا سالم بیاد بغلت
خاله مریم
1 خرداد 93 20:40
چی شد؟؟؟ گل پسزی اومد؟
مامان عرفان
2 خرداد 93 9:57
مرضيه جون؟ منتظريم ها!!!!!!!!!!!!! بابا يه خبري؟ نكنه علي اومده بغلت و يادت رفته كه اينهمه چشم براه داره؟ عزيزم فقط يه خبري بزار كه خيالمون راحت بشه
مامان آیسل
2 خرداد 93 12:19
سلام عزیزم...گوزلریز آیدین اولسون...دونن ائشیتدیم چوخ سویوندوم...الله الیزده اوجوزدا ساخلاسین...
مامان مرضیه
پاسخ
[پاسخ ] ممنون نازلیم..آیسلی ده الله سیزه ساخلاسین
مامان شهناز
2 خرداد 93 18:41
سلام علی جون احتمالا الان دیگه اومدی.خوش اومدی. عزیزم. اینم از دنیای ما... ایشالا که توش فقط زیبایی ببینی و خوشی و یه عمر طولانی کوچولو