علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

بالاخره علی کوچولو اومد

1393/3/2 20:39
نویسنده : مامان مرضیه
640 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم علی تو 9ماه14روز ...تو هفته 41بدنیا اومد.صبح ساعت 11...وزن3کیلو و قد48 و دور سر36 بود...بعدا میام خاطراتشو مینویسم..فقط بدونید خیلی خیلی سخت و شیرین بود..

اینم چند تا عکس از علی جوووووونم.

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (23)

مامان عرفان
2 خرداد 93 21:07
واي مرضيه جون خيلي خيلي تبريك. بابا خيالمون راحت شد الحمدلله. ماشالله به پسرمون. افرين به ماماني شجاع. وقت كردي از زايمانت برامون بگو. خيلي خيلي خوشحالم ها.
مامان عرفان
2 خرداد 93 23:53
چه پسري . خدا!!!!!!!!!!!!!!!! ياد ديا اومدن عرفان افتادم. عرفانم هم وز تو بود گلم. اما تا 15 روز وزن كم كرد و بعد خوب خورد و خوب وزن گرفت
مامان مهنا
3 خرداد 93 0:00
هورا بالاخره علي كوچولو اومد خيلي تبريك ميگم قدمش مبارك باشه
خاله مریم
3 خرداد 93 0:53
ای جانم ماشالا مبارکه ایشالا قدمش براتون مبارک باشه خدارو شکر که اومد
ترنم
3 خرداد 93 8:03
هورا علی جون خوش اومدی روی زمین ایشالله قدمت برا مامان بابا میارکه عزیزم مامان علی خیلی بهت تبریک میگم واقعا خوشحال شدم این دو سه روز همش به فکرت بود اینم یه صلوات برا سلامتی علی آقا الهم صل علی محمد و آل محمد
ترنم
3 خرداد 93 8:05
چقدر نازی علی بخوریمت
مامان نی نی
3 خرداد 93 9:44
به علی اقا خوش اومدین ملتی رو از چشم انتظاری در اوردینا ماشالله ماشالله مبارک باشه مادر شدنت مرضیه جون خدا قوت برای راه قشنگی که در پیش داری
سمانه
3 خرداد 93 10:06
ای جووونم خوش اومدی آقای مهندس ب دنیای مااااا ایشالله همیشه سالمو سرحال و خوشگل موشگل باشیو بعد چند سال دانشگاه رفتنتو ببینیم خالههههههههههههههههههههه
نیلوفر جون
3 خرداد 93 10:15
ماشاالا....
مامان رهام
3 خرداد 93 11:56
مبارکه مرضیه جون.خدا براتون حفظش کنه.خیلی نازه ماشالاه
مامان شهناز
3 خرداد 93 12:54
علی جون تولدت مبارککککک. خوش اومدی عزیزم.
نفیسه
3 خرداد 93 15:01
ای جونمممممممممممممم منتظر بقیه عکس ها و خاطرات هستیم
محمد پدر عرفان
3 خرداد 93 15:03
سلام بابا حسن تبريك ميگم انشاالله خوشيشو ببيني ارادتمند شما عرفان و بابايي
مامان بهراد
3 خرداد 93 18:02
سلام عزیزم خیلی مبارکه قدمش خیر . ماشالا خیلی نازه خدابراتون نگه داره و جا داره یه خسته نباشید جانانه بهت بگیم واقعا کار سختیه من دیشب برا nsd به بیمارستان رفتم درد کشیدن خانما رو دیدم وحشت کرده بودم . تبریک عزیزم .
♥ مامان مهیلا♥
3 خرداد 93 22:44
سلام مرضیه جون بهت تبریک میگم چه پسر نازی خدا حفظش کنه خوشحال شدم علی کوچولو رو بالاخره بغل کردی ببوس از طرف من
مامان دانیال-ویانا
4 خرداد 93 15:35
ای جوووووووووووونم ماشالا
رضوان
4 خرداد 93 17:16
مرضیه جون تبررریک..انشاا... قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون
♥ مامان مهیلا♥
4 خرداد 93 21:32
سلام گلم بهتری؟علی خوبه؟شیر میخوری شبا خوب میخوابه؟ راستی همسر شما حسن آقا تو فیس بوک دوست همسر من هستن رفتم هم شما هم حسن آقا رو دیدم خیلی بهم میاین خدا هر سه تاتونو حفظ کنه از طرف من علیییییییییییییییی رو ببوسین امیدوارم دوستای خوبی با هم باشیم[پاسخ ] ممنون گلم . انشالله. .شبها نمیخوابه..پسره شدوغیه
مامان نی نی کوچولو
5 خرداد 93 11:12
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مرضیه جون،عزیزم تبریک میگموای چقدر ماشاالله نازهخداوند حفظش کنه براتون این فرشته ی ناز و دوست داشتنی رابلاآخره شیطون بلا اومدی ،چیکار میکردی اون تو نانازی خالهحتما بهت خوش میگذشته اون تو که نمیومدیمرضیه جان حال خودت خوبه عزیزمالان که نشستم دارم اینو مینویسم طاها هم تو بغلمه.بهش میگم طاها دوستت به دنیا اومده مامانی ،ببین چقدر نازه.طاها هم نگاه میکنه و میخنده به خدا.بهش میگم چی بنویسم براش ،تو بگو من بنویسم.همش با تعجب به علی جون نگاه میکنهراحت شدی عزیزم.علی جونو حسااااااااااااااااااااااااابی از طرفمن ماچ کن
مامان دوقلوها
8 خرداد 93 17:11
سلام مامان علی جونم مبارکا باشه به سلامتی ایشالا عزیزم منم یه روز کامل بهم آمپول فشار زدن اما دردم نگرفت که نگرفتماماها روشون کم شده بود میگفتن تو چرا اینجوری ای و هیچ هیچی به هیچی با این همه آمپول فشارآخرم ضایع شدن بردنم سزارینولی وقعا دوست داشتم طبیعی زایمان کنم که نشد سزارین بعدش واقعا عذاب بود بهت تبریک میگم گلم
♥پرنیان♥مامان متین
10 خرداد 93 13:50
سلام خانومی خیلی مبارکه واقعا ...ایشالا خدا برات نگه داره... شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقية الله آمد با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک.
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
11 خرداد 93 4:11
وای فرشته کوچولوی ناز نازی خوش اومدیییییییییییییی
ایـلـیـا جون
28 مرداد 93 17:46
وای چه گل پسری نازی ، مامان مرضیه جون ببخشید من انقدر دیر بهتون سر زدم قدم نو رسیده مبارک ایشالله دامادش کنین