علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

روزی که فهمیدم باردارم..۱۳۹۲/۶/۲۲

1392/9/27 13:42
نویسنده : مامان مرضیه
255 بازدید
اشتراک گذاری

همه بهم گفته بودن چند ماه طول میکشه تا خدا بهت یک نی نی بده واسه همین منم فکرشو نمیکردم که تو همون ماه اول صاحب نی نی بشیم..اما از بعضی از حالات شک کردم  و تو سومین بی بی چکی که استفاده کردم  تو ۲۲ شهریور سال ۱۳۹۲ فهمیدم که باردارم و بابا رفته بود واسه خونه وسایل بخره زودی بهش زنگیدم و گفتم سریع بیا و اونم زودی اومد و وقتی بهش گفتم خیلی خوشحال شد واشک شوق میریخت و به سجده افتاد و خدا رو شکر کردیم...و بعدش سریع رفتیم بیمارستان بهبود تا آزمایش بدیم  تا مطمئن بشیم..روز جمعه هم بود..ابعد از آزمایش که جوابش حدود یک ساعت طول کشید و مثبت بود با شادی و یک جعبه شیرینی رفتیم خونه ی مامان بزرگ سارا که مامان مامانته. و بهشون خبر دادیم که کلی ذوق کردند...

اینم از جواب آزمایشت..

جواب آزمایش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)