علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

دومین سونوگرافیت92/8/12

1392/9/28 13:48
نویسنده : مامان مرضیه
251 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربونت بشم  عزیزمniniweblog.com...دکتر واسه ۱۲ آبان نوشته بود سونوگرافی سلامت جنین ..آخه ۱۲ آبان میشدی ۱۲ هفته و چند روزه...عزیزم همه میگفتن جنسیت بچه تو این سونوگرافی معلوم میشه ..درسته واسه من و بابات فرقی نداشت ه تو چی باشه فقط آرزومونه که سالم باشی...نمیدونی تا ۱۲ آبان بشه من ثانیه هارو میشمردم و ویارمم خیلی بد بود..هر روز استفراغ و تهوع و سردرد...شکم درد و کمر درد واصلا نمیتونم مایعات بخورم niniweblog.comحتی آب و چایی هم نمیتونم بخورم ...خیلی بی حال میشم niniweblog.comاصلا دستام کار نمیکنه..کلاسهامو به زور میرم گلم..هر روز میرم تو سایت نی نی ها و بزرگ شدنتو هفته به هفته چک میکنم..قربونت بشم من...بابایی هم کلی ذوق و شوق داره و تو کارای خونه کمکم میکنه مخصوصا جمع ها جارو میکشهniniweblog.com.....آخه دکتر گفته جارو کشیدن خیلی ضرر داره..خوب بالاخره ۱۲ آبان شد و ساعت ۳ نوبت ما بود و من و بابایی به بهترین سونوگرافی تو شهرمون که تبریزه رفتیم..سونوگرافی دی...و بعد از یک ساعت نوبتمون شد..دکتر یک آقای مهربون و با حوصله بود که با دقت تورو بررسی کرد و گفت کاملا سالمی و بعد تورو کانل به ما نشون داد و منم گفتم باید انگشتهای دستها وپاهاشو بشمرید..اونم با دقت شمرد که سالم بودی و قلبتم منظم میزد...اونقدر سونوگرافیت واضح بود که نگو و آقای دکتر گفت نی نی احتمالا پسره اما نباید صددرصد گفت باید منتظر شین تا دفعه ی بعدی بگم..ما هم شدیم دو دل......نمیدونستیم دخملی niniweblog.comیا پسملniniweblog.com

 

اینم عکس سونوگرافیت که سمت راست پایینی نمای کلی ات هست عزیزم..وروجکم

دومین سونو

 

 عکس ۲

 اینم از آزمایش سلامت جنین که خیلی هم گرون بود...و تو و من سالم بودیم خدارو شکرniniweblog.com

آزمایش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)