علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

یک ماهه شد پسرم

1393/4/1 19:15
نویسنده : مامان مرضیه
762 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به علی جوووووونم و تمام دوستای عزیزم..امروز یک ماهه شدی....آخ که باورم نمی شه. انگار همین دیروز بود که واسه اومدنت لحظه شماری می کردم. ماشالله حالا یک ماهه شدی...خدا رو هزار مرتبه شکر....

منو عشقم ماهگیت مبارک پسرم..

امروز من و تو گل پسری سوار ماشینمون شدیم و رفتیم دوتایی کیک خریدیم.شما تو صندلی ماشینت بودی و من آروم رانندگی میکردم.خیلی خوب همکاری کردی گلم...بعدا اومدیم خونه و به مامان سارا و خاله زهرا و فاطمه زنگ زدم اونا هم اومدن.واسه ناهار که ساندویج خریده بودم و کنار هم یک ماهگیتو جشن گرفتیم خیلی خوش گذشت گلم..شمعت رو صفر گذاشتم چون صفر ساله هستی اما روی کیکت نوشته بود یک ماهگی مبارک

 

 

 

 

 

 

تازگی ها کمی لج باز شدی و دوست داری من راه برم و تو شیر بخوری..آخ از کمر درد میمیرم.راستی مدت زمان مکیدنت زیاد شده و تند تند پی پی میکنی و پوشکتو خراب میکنی.عاشق حموم و آب تنی هستی...شبها تا صبح بغلمی..فقط نگاهنت میکنم و ازت سیر نمیشم..غرق بوسه ات میکنمماه منی..الهی قربونت بشم.هر روز دوتایی میریم با ماشین بیرون .عاشق بیرون و ماشین سواری هستی..بلدی ناز کنی .مثلا الکی میگی آووو تا من فکر کنم گریه میکنی و زود بیام بغلت کنم..این روزها چشم تو چشم من و بابایی نگاه میکنی..بابایی عاشق بغل کردن و حمام بردنت و لباس پوشوندنته اما خوب بلد نیست و میترسه ..

 

بابایی خیلی این روزها زحمت ما رو میکشه دستش درد نکنه...عاشقتم شوهر گلم

چند روز پیش بردیمت دکتر کاظم سخا که گفت همه چی خوبه..خدا رو شکر و وزنت 4/200 و قدت 53شده ...امروزم صبح بردمت درمانگاه ثبت نامت کردم..آخ قربون پسرم..خیلی شیرینی.این شیرینیت و پاره ی وجودم بودنت بهم قدرت میده تا با خستگی و بیخوابی بجنگم ..بووووووووش نفسم

چند تا عکس از خنده و گریه  و اخم  هات میزارم البته تو ادامه ی مطلب

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان آیهان
1 تیر 93 20:49
سلام عزیزم یک ماهگیت مبارک
رضوان
1 تیر 93 21:50
یک ماهگیت مبااارک فرشته کوچولو
مامان خانمی
2 تیر 93 10:30
یک ماهگیت مبارک خوشگل پسر میبینم که چشمک هم میزنی وروجک
♥ مامان مهیلا ♥
2 تیر 93 11:52
سلام یه ماهگی علی مبارکه انشالله تولد یک سالگی و بعدش 100سالگی خدا حفظش کنه ماشالله واسه خودش مرد شده خخخخ
ترنم
2 تیر 93 13:38
یک ماهگیت مبارک ماشالله به علی جون چقدر ماه شدی خاله به فدات ماشاله بزرگ شدی بگو مامانی برات اسپند دود کنه جیگر خاله
مامان الیار
2 تیر 93 14:50
علی جان یک ماهگیت مبارک.انشالله صد ساله شی و همیشه سایه ی مامان و بابای مهربونت رو سرت باشه. بوووووووس
نیلوفر جون
2 تیر 93 23:45
چه جیگری شده
مامان نی نی
3 تیر 93 11:34
وای چه زود گذشت انگار همین دیروز بود مامانی رو منتظر گذاشته بودی مبارک باشه علی اقا
مهزاد مامان عرفان
3 تیر 93 18:07
مرضیه جون ماشالله. مامانی پس وان یکادش کو؟ عزیزم چشم من شور و بد بود چی؟ بابا پسرت هزارماشالله یلی شده. مبارکه یک ماهگیش. می بوسمش. اما دختر بغلیش کردی. عرفان اصلا اینجوری نیست. نذاشتم کسی بغلی کنه یا به بغل خودم عادت کنه. اکثرا روی زمین باهاش بازی می کنم. دختر راه رفتنی بچه شیر میدن؟من معمولا درازکش می دم که بعد از خوردن کنار میرم و راحت و بدون تکون خوردن میخوابه. عشق مادریه دیگه تحمل درد کمر چیزی نیست وقتی به آدم میخنده و نگاه میکنه. اما مراقب باش که بزرگ میشه و سنگین میشه و بهت هم که وابسته باشه ببین چی میشه.
م.م
4 تیر 93 18:05
یه ماهه شدنت مبارک علی کوچولو.چقد زود شما نی نیها بزرگ میشید...