علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

1393/9/20 12:02
نویسنده : مامان مرضیه

سلام. دوستای گل و نی نی های خوشگل...امیدوارم حالتون خوب بوده باشه...بوسزبان

سفر مون شب سه شنبه بود بود شب راه افتادیم از تبریز به تهران که بابایی کل مسیر رو رانندگی کرد و من فقط یک و نیم ساعت کمکش کردم آخه شما نمیزاشتی.ساعت 9 صبح رسیدیم به تهران و با کمک Gps مستقیم رفتیم فرودگاه و تو فرودگاه چند تا از بازیگران عزیزمون رو دیدی و با بعضی هاشون عکس گرفتیم

و ساعت یازده صبح پرواز کردیم به سمت قشم...این عکس از جزیره ی قشم هست از داخل هواپیما..

ساعت یک رسیدیم به جزیره ی زیبای قشم و بعد رفتیم توی هتل ستاره و چون هوا خوب بود یعنی مثل اواخر اردیبهشت تبریز بود حدود 25 درجه..رفتیم و تا شب بازار گردی و خرید که البته چیز زیاد جالبی پیدا نکردم.فرداش یعنی 12 آذر صبح یک راننده گرفتیم و تا عصر کل جاهای دیدنی قشم رو گشتیم و کلی خوش گذشت. ..و بعد از ظهر هم رفتیم شهر درگهان واسه خرید و کارهای بابایی..

شما هم خدایی اصلا اذیت نکردی و بعدش فردا که میشد پنجشنبه صبح شما رو بردم حموم و بعد راه افتادیم به سمت اسکله و از اونجا با کشتی رفتیم بندرعباس که یک ساعت طول کشید و بعد با تاکسی رفتیم بندر چارک که 4 ساعت طول کشید..خیلی خسته شدیم اما خدا رو شکر شما خوابیدی و اذیت نکردی و بعد از بندر چارک سوار کشتی شدیم و رفتیم کیش که یک ساعت طول کشید. تو کشتی شما پی پی کردی وای که با چه زحمتی شما رو شستیم و به علت بد بودن وضعیت دریا هم بابا و هم من بالا آوردیم.

خلاصه رسیدیم کیش و رفتیم هتل آرا که یکی از هتل های خوب بود و اینکه کیش واقعا محشر بود.اون روز رفتیم خرید و پاساژ گردی و فرداش رفتیم گردش تو کلوپ های دریا...حیف وقت کم بود و من و بابایی فقط بالن سواری (پاراسیل )

و اینکه جت اسکی سواری کردیم...

.پسرم من همچنین با سرعت و مهارت جت اسکی سواری میکردم که هیچکس باورش نمیشد من خانم هستم..

حتی از بابایی هم بهتر بودم....

بعدش رفتیم چند تا جای دیدنی کیش رو گشتیم

رد پای سه نفریمون...سمت راست بابایی و وسطی شما و سمت چپ مامانی

و بعد

رفتیم فرودگاه و پرواز کردیم به تهران و بعد شب رفتیم خونه ی مهیلا اینا همین دوست وبلاگیمون.آخه بابایی با باباش بدجور صمیمی شده بهم دیگه میگن داداش...خدایی اونجا بهمون خوش گذشت...مامان مهیلا معصومه جون سنگ تموم گذاشت و شما و مهیلا از دیدن هم ذوق کردی و بعد رفتیم حرم حضرت معصومه و زیارت کردیم

و بعد به سمت تبریز

راه افتادیم و شنبه شب ساعت 11 رسیدیم.درسته سفرمون کوتاه بود اما بسیار خوش گذشت. خدا رو شکر....

حالا بگم از خودت :

عاشق بابایی هستی....با اینکه کم میبینیش اما حتی با شنیدن صداش از خود بی خود میشی...

از وقتی رفتیم مسافرت کم کم واسه منم دست و پا میزنی و احساسات نشون میدی..

از مسافرت به اینور مامان سارا رو هم خیلی خوب میشناسی...

از بین همه عاشق دایی حسن مهدی و خاله اکرم هستی..

وقت کنارت میشینم و دورت بالنج میزارم بدون کمک نیم ساعت میشینی اما همینکه میرم اونور زود میفتی..

اونقدر بهم وابسته شدی که حتی دستشویی هم نمیزاری برم.نمیتونم به کارهای خونه برسم.بزور به کارهام میرسم اونم همش گریه میکنی..

خوابیدنت توی روز کلا قطع شده و شبها هم بهتر از گذشته میخوابی اما دیروقت میخوابی و زود بیدار میشی..

توی روروک هم چند دقیقه اول بازی می کنی اما بعدش هی میخوای بیای بغلم.

میری جلوی اتاقت وای می ایستی و سعی میکنی بری اونجا که نمیتونی...

تو لیوان آب خوردن رو دوست داری...

غذا خوردنت هم از یک قاشق به دو قاشق رسیده..خدا رو شکر

کل دکوراسیون خونه رو عوض کردم تا شما راحت با روروکت بری اینور و اونور..

هنوز غلت نمیزنی و هر دو روز یکبار اونم یکبار از پشت به شکم میفتی..هنوز سینه خیز نمیری..

هنوز نمیتونی پاهاتو به دهنت برسونی..

عاشق چراغ های رنگی هستی..

عاشق گوشی موبایل و بی سیم خونه و کنترل تلویزیون هستی..

وقتی چیزی رو بهت نمیدیم یا ازت میگیریم کلی گریه میکنی..

ماشاالله خودت با کنترل شبکه ها رو عوض میکنی و بعد از اینکه دکمه رو زدی سرتو بلند میکنی ببینی تصویر عوض شده یا نه..

هرچیزی میگیری دستت محکم پرتش میکنی و بعد میخندی..

هر کی بغلت میکنه.شما هم فوری بغلش میکنی و صورتتو میچسبونی به صورتش و با لبهات صورتشو خیس میکنی..

وقتی از خواب بیدار میشی اگه منو نبینی قشقرق بپا میکنی..

هر روز واست سوپ تازه و فرنی بابایی و من عاشقتیم....

اینم توی هواپیما بهت دادن

اینم از نوتلا خوردنت البته واقعا نمیخوری ها ..الکی به سر و صورتت مالیدم و عکس گرفتم

اینم از لباسهیی که واست خریدیم

مامان نوشین والناز
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
مامان بهراد
سلام عزیزم همیشه به سفر و خوشی. خسته سفر نباشی . ماشالا به علی جون و به کارهایی که میکنه . ببوس علی جون .
مامان مهنا
همیشه بع سفرعزیزم افرین به علی جون که پسرخوبی بوده وبهتون خوش گذشته
مامان شهناز
سلام مامانی همیشه به سیاحت و زیارت. چه سفر خوبی. قشم جای قشنگیه اما ما تابستون رفتیم فکر کنم شما بهترین وقت رو برای رفتن انتخاب کردین. ایشالا همیشه به سفر و خنده و دلخوشی. علی جون ببوسش عزیزم
مامان هادی
همیشه به شادی و گردش عزیزم.خدارو شکر که اذیت نکره این گل پسرمون
ترنم
همیشه به سفر به به چه عکسایی گرفتین هوائیمون کردی همیشه خوش باشی و بهت خوش بگذره عزیزم علی جونو جای من خیلی ببوس خیلی خوردنی شده
♥ مامان معصومه ♥
خدا رو شکر بهتون خوش گذشته مواظب علی ما باشین
م.م
به به چه عکسای جالب و خوشگلی ... ماشالاه همیشم که توسفروگردشه این علی کوچولو. خیلی دوست داشتنی شده از روش ببوس خانومی
مامان الیار
همیشه به سفر عزیزم.چه مسافرت خوبی زیارت حضرت معصومه هم قبول عزیزم. خوشحالم که علی جون داره روز بروز پیشرفت می کنه آفرین به علی جون.
فایضه مامانه عسل
سلام خوبین ؟ مامان علی جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش...... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....خواهش میکنم یادتون نره......
مامان نی نی
1 دی 93 11:48
سفرا بی خطر علی اقا منم دلم سفر میخواد ... ماشالله چه بزرگ شده... پس حسابی مامانی شده علی اقا ... ی بوس محکم
رضوان
7 دی 93 15:11
چه سفر عااالی ای...من بلد نبودم میشه از بندرعباس ب راحتی رفت کیش
مامان آیسل
5 بهمن 93 17:33
سلام عزیزم...سفرنامتون خیلییی کامل بود ...عکسا عالی بود...خیلییی خوشحالم بهتون خوششش گذشته...مخصوصن علی کوچولو...پست امروزتون خیلی خوشحالم کرد...ممنون که به یادمونید از طرف من گل پسرتونو ببوسین