علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

عکسهای 9 الی 10 ماهگی و جشن دندونی

1394/2/7 19:59
نویسنده : مامان مرضیه
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسرم..ببخش پسرم.خیلی شرمنده ام که اینقدر دیر اومدم و عکسهاتو گذاشتم..آخه واقعا خیلی شلوغ شدی و فرصت سر خاروندن ندارم..

امروز اومدم تا عکسهاتو بزارم..اول عکسهای 9 ماهگیتو و بعد عکسهای دندونیت که دندونت بعد از چند ماه عذاب تو 27 بهمن در اومد و من 7 اسفند واست دندونی گرفتم و واسه اونایی هم که دعوت نکرده بودم آش دندونی فرستادم..پسرم فدات بشم ..همه ی تزییناتو من با عشق برات درست کردم.مبارکت باشه.تا یادم نرفته بگم واسه چندتا از دوستای وبلاگی ات هم من تم تولد درست کردم.مثل نگار و محمد سجاد و..

 

 

خوب بریم سراغ عکسها. از 9 ماهگی تا عید ...تو ادامه ی مطلب

 

 

 

این عکس اول کنسرت گروه 7 و کنسرت بابک جهتنبخش و کیک 10 ماهگی  و 9 ماهگی و اون ساعت هدیه ی بابا واسه تموم کردن ارشدم و اونم دایی حسن مهدی و شما سر سفره ی هفت سین مامان سارا .. و اون عکسی که داری به گوشی نگاه میکنی داری به عکس مهیلا نگاه میکنی و میخندی

 

ا

این عکسم تولد دایی جون من..بزازی کردن شما تو مغازه ی دایی من..تاب بازی شما وسط زمستون واسه اواین بار..

نشستن شما تو سبد خرید..شرکت تو راهپیمایی و  تاپی که  واسه تو خریدیم..

این عکسایی که خودم ازت گرفتم ....بازم عکاسی کردم

اینم عکس دندونات که تازه در اومده


اینم عکسهای جشن دندونیت که همه چیو خودم درست کردم

 

 

 

اومدن مهیلا جون واسه شام خونمون...و عکسهاتون

اینم عکس دخترخاله هات ثمین و ثنا که من عکاسی کردم

 

پسندها (3)

نظرات (10)

ĸoѕαr
10 اردیبهشت 94 14:10
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان مینا و باباسعید
10 اردیبهشت 94 15:51
سلام مرضیه جون کجا بودی دختر؟نگرانت بودیم.مبارک باشه دندون علی جون.
نیلوفر جون
11 اردیبهشت 94 10:15
عزیزم خیلی زیبا بود عکسایهات و طراحیهات
ترنم
13 اردیبهشت 94 9:07
باریک اله خانم چه هنرمندی عجب عکاسی یه دور برامون کلاس آموزشی بزار
مامان الیار
15 اردیبهشت 94 13:19
مرضیه جون واقعا دستت درد نکنه. خیلی زحمت کشیدی واقعا هنرمندی. رویش دندونای علی جون هم مبارک.قربونش برم عکساش خیلی نازه
مامان هادی
16 اردیبهشت 94 10:13
سلام خانومی خوبی؟ مرواریدهای علی کوچولو مبارکش باشه. ماشالا حیلی هنرمندی دستت درد نکنه
مامان رهام
19 اردیبهشت 94 16:27
واقعا که ایول داری مرضیه جون.خیلی محشر بودن عکسات.این همه ایده و طرح قشنگ حوصله و وقت میخواد به خدا.
مامان بهراد
23 اردیبهشت 94 19:40
سلام عزیزم خوبی ،ماشالا به گل پسرمون چقدر ناز و جیگر شده . خدا حفظش کنه .
میترا
29 اردیبهشت 94 18:03
سلام خانومی. خوبین؟ماشالا به انرژی شما که اینقدر وقت و حوصله بخرج دادین برای پسر نازتون.خدا حفظش کنه براتون. من اتفاقی به وبلاگتون سر زدم.از طریق گوگل که دنبال کلاسای آموزشی زایمان فیزیولوژیک تو تبریز بودم و مطب شمارو خوندم تو اون مورد و بعد کل وبلاگتونو از اول تا اخر خوندم. خواستم بپرسم ببینم بالاخره زایمان طبیعی انجام دادین یا سزارین؟کلاسهایی که میرفتین تا چه حد مفید بود؟ اگه بجز این وبلاگ راه دیگه ای برای ارتباط باهاتون داشته باشم بهتر میشه چون کم پای پی سی میشینم.من اینستاگرام و تلگرام و وایبر و ... هستم.اگه بودین بگین از اون طریق در ارتباط باشیم چون با توجه به همشهری بودنمون میتونم ازتون راهنمایی بگیرم تو خیلی موارد برای نی نی خودم.
میترا
5 خرداد 94 0:49
ممنون خانومی. قبل اینکه ایمیلمو چک کنم بگم که بعد کامنت گذاشتن که بیشتر تو وبلاگتون گشتم دیدم بلهههه برای سال 94 چندین صفحه پست هست که من ندیدمشون و تو یکیشون کامل راجع به زایمانتون توضیح دادین.اونو خوندم به این نتیجع رسیدم که من نمیتونم ) بهرحال از هفته 20ام منم حتما تو کلاسهای بارداری شرکت خواهم کرد تا ببینیم قسمت چیه. راستی تولد پسرتونم مبارک.عکسای جالبی گذاشته بودین.خوش بحال پسرتون که مامان بابای به این مهربونی داره.