علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

آخرین پست سال 1393

1393/12/29 23:26
نویسنده : مامان مرضیه
590 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

این عکس همین الان کرفتم...الان خوابی و من دارم واست مینویسم..پسر عزیزم

 

 

 

سلام.پسر عزیزتر از جانم...عشقم..قلبم..روحم.ساعتهای پایانی ساله و خیلی خوشحالم که باهمیم و تو فرشته ی کوچولو کنارمایی...

خدایا هزاران هزاران مرتبه شکرت...خدایا شکرت را چگونه بجای آورم.

پسرم اولا ببخش که کم لطف شدم و پست نمیزارم برات .عکسهای 9 ماهگی و جشن دندونیت مونده..

انشالله جبران میکنم..پسرم پارسال این موقع شما تو دلم بودی و چون احتمال زایمان زودرس داشتم خیلی نگران و ناراحت بودم.خونه ی مامان سارا بودم.واقعا دعامیکردم که زود زمان بگذره تا هم تو نیمه ی دوم نشی و هم زود بزرگ شی...اما زمان نمیگذشت..وای بعدا مفصل مینویسم.اما امسال خیلی خیلی خوشحالم آخه تو فرشته ی کوچولو کنارمونی ..فدات شم..

تازگی ها به ترکی میگی : مامان باخ یعنی مامان نگاه کن و یا میگی بابا باخ..

هر چیزی که دستت میگیری اینو میگی..عاشق باباتی و تا اون پیشت نمیاد نمیخوابی...خیلی زورگو شدی..

وای عاشقتم..الکی گریه و اعتراض وردنت منو کشته..فدای تو بشم..

دیووونه ات هستم.عشق مامان..نفس مامان..کلمه ی بگیر : ja رو به ترکی میگی..جتی که میشه رفت رو میگی ..و از خودت میگی آآآدی...که عاشق اون کلمه ام...فدات شم  قربوووونت بشم.نمیدونم چطور احساسمو بیان کنم زندگی ام با تو رنگ و بو گرفته..تو انگیزه ای مهم واسخ زندگیمی...الانم بزور خوابوندمت تا به کارهام برسم...فدات بشم..نفسی...روحی...جونی.....پسرم خیلی خیلی دوستت دارم...عاشق دستهای کوچیکتم...این روزها فقط دوست داری از دستت بگیریم و تو راه بری..وای فدات شم.درسته هنوز سینه خیزم نمیری اما راه رفتنو دوست داری....عاشقتم...بووووس..فعلا برم .بعدا میام کلی حرف دارم...

فقط بگم تو سال جدید برات آرزوی خوشبختی.سلامتی.سعادت..و آرامش و بهترین ها و خیر دنیا و آخرت رو میخوام...

اللهم عجل لولیک الفرج...

اللهم اشفع کل مریض..

ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخره الحسنه و قنا عذاب النار..

پیشاپیش عیدت مبارک.....

 

پسندها (3)

نظرات (8)

ترنم
2 فروردین 94 10:03
عید شما و علی کوچولو و باباش بارک ایشاله سال خوبی داشته باشین پر از شادی و خوشبختی
شيك پوش
11 فروردین 94 13:22
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان شهناز
17 فروردین 94 1:51
سلام علی جون عزیزم عیدت مبارک. خاله جونی. ایشالا صدو بیست سال این بهار خوشگل و پر شکوفه رو ببینی زیر سایه پدر و مادرت عزیزم. مرضیه منتظر عکسای مفصلش هستیم . مشتاق دیدار
گیلدا
18 فروردین 94 22:20
ایشالله سال خوبی داشته باشید
مینا مامان نازنین زهرا جون
21 فروردین 94 13:01
زنان قبل از مادر شدن پری و بعد از آن تبدیل به فرشته می شوند.فرشته زمینی روزت مبارک.دختر گل کجایی؟نیستی؟
مامان آیسل
21 فروردین 94 18:31
سلام خوبین؟؟روزمادر رو به شما تبریک میگم...با آرزوی بهترینها برای شما و علی جان
م.م
23 فروردین 94 10:32
عیدتون مبارک.رهامم لحظه تحویل سال خواب بود مثل علی.ماشالاه چه زود به حرف زدن افتاده علی جون.خدا براتون حفظ کنه
مینا مامان نازنین زهرا جون
24 فروردین 94 14:30
سلام مامانی عزیز لطفا برید بهسایت نی نی عکس و به نازنین زهرا مهدی زاده هشت ماهه رای بدید ممنون.