علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

عروسی پسرعموی بابات و تولد خاله اکرم...

1392/10/30 13:58
نویسنده : مامان مرضیه
423 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ..پسر 856919_smilie_baby_084.gif  گلم خوبی؟؟؟ هر روز از رو شکمم نوازشت میکنم .نازت میکنم ..قربون صدقه ات میرم ...بابایی هم همینطور روزی هزار بار باهات حرف میزنیم ..دورت میگردیم..made by Laie         

تموم زندگیمون شدی...تو هر پیامی که بابایی بهم میزنه و من به اون میزنم حتما اسم توی گل پسر هم توش هست...آخ مامان قربونت بشه..امروز کمی تنبل شدی..آخه از صبح خوابی..و هر از گاهی یه لگد بهم زدی...الهی قربون اون قد و بالات بشم من...

 

 

 

niniweblog.com

حالا بریم سر عروسی پسر عموی بابایی...

 

عزیزم روز جمعه 27 دی سال 1392 دعوت بودیم به عقد و عروسی که تو عجب شیر که زادگاه پدر بزرگ پدریته ...عروسی آقا سجاد پسر آخر عمو کریم بابات بود..

 

من از صبح ساعت 8 داشتم آماده میشدم و بابایی هنوز خواب بود .722821_Laie_6.gifجای تعجب داره که بابایی خواب بود چون بابایی طبق عادتش حتی جمعه ها هم زود بیدار میشه و نمیزاره من بخوابم اما اون روز خواب بود نمیدونم چرا؟؟؟804721_LaieA_010.gif

 

خلاصه ساعت 12:15 راه افتادیم و رفتیم که ساعت 2 رسیدیم و رفتیم مراسم که واقعا همه چی عالی بود کلی خوش گذشت...منم که بدجور خوشگل کرده بودم و همه میگفتن چقدر ناز شدی و البته میگفتن اصلا بارداریت معلوم نیست...البته باباتم ماه شده بود..

منم که نمیخواستم برقصم بزور چند قدمی رقصوندنم825817_clap2.gif32717_dance3.gif

 

بعدش رفتیم شام تو یه رستوران که البته من نتونستم زیاد غذا بخورم ..407619_eating.gifو بعد برگشتیم خونه که به بابات و من کلی خوش گذشته بود...

 

niniweblog.com

 

حالا تولد خاله اکرم که 29 دی 1392

 2015.gif

 

خاله اکرمت الان کلاس دوم دبیرستان رشته ی تجربی درس میخونه و قرار بود فقط واسه دوستایی مدرسه اش تولد بگیره که ما هم تصمیم گرفتیم تو کافی شاپ بگیریم .264319_margaritasmile2.gif

 

خاله اکرم خیلی مشتاق بود امسال تولد بگیره آخه امسال روز تولدش مصادف بود با میلاد پیامبر اکرم (ص)  و امام صادق (ع)....که منم  این میلاد رو تبریک میگم هم به تو نی نی  ام و هم به همه ی مسلمین جهان...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

واسه همین ما هم روز یکشنبه تو کافی شاپ آسا تو جاده ایل گلی از ساعت 4 تا 6 تولد گرفتیم ...که فقط دوستای مدرسه اش بود و بقیه خاله هات و دوستم هدی...که خیلی هم خوش گذشت ..

فقط  جای عشقم ..حسنم خالی بود...آخه مجلس زنونه بود...480819_hoppisar1.gif

خوش بحال تو شده بود یک عالمه شیرینی 593919_bullarsmile.gifو چیزای خوشمزه خوردیم ..874119_cakesmileyf.gif.

 

 

منم واسه خاله اکرم یک لباس خوشگل مجلسی خریده بودم ...

 

عکساشو واست تو ادامه ی مطلب میزارم گلم..

کیک تولد

 

 

 

پیراشکی مرغ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)