علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

حسودی و اعتراض خیلی ها نسبت به ساختن وبلاگ و ثبت خاطراتم واسه تو

1392/11/7 14:01
نویسنده : مامان مرضیه
279 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم...پسرم ...من هرگز دوست ندارم پشت سر کسی بد بگم ..اما باید بدونی من از آذر ماه 1392 شروع کردم به ساختن وبلاگت و آدرس وبلاگتو به هیچ کسی ندادم و بابایی هم از رو خوشحالی به چند نفر از دوست و آشنا آدرس وبلاگتو داده بود...خلاصه اینکه نمیدونم از کجا خبر داشتن وبلاگت به گوش بابابزرگ پدریت رسیده و اونم که این کارها رو مطلقا زشت میدونه  زودی به بابا حسن زنگ زده و گفته باید وبلاگتو حذف کنم ..اما پسرم من دلم نیومد واسه همین واسه همشون رمز گذاشتم تا دیگه کسی نتونه مطالب تورو ببینه..پسرم کاش زودی اردیبهشت بشه و بیای کنارم تا باهات دردو دل کنم..بگم که کیا منو اذیت میکنن..کیا پدرمو در آوردن...تو میشی همدمم و مونس دردهام و شادی هام...عاشقتم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شهناز
13 اسفند 92 14:31
سلام مامانی. خوبی؟ غصه نخور درست میشه. تو بنویس برا دل خودت و نی نیت. برا روزهای آینده که دلت برا این روزها تنگ میشه. برا بعدها واست خاطره بمونه.