علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

شوخی های جالب من و بابایی..

1392/12/9 18:38
نویسنده : مامان مرضیه
841 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم...سبحانم .tumblr_inline_mg17npxaUg1qdlkyg.نی نی کوچولوی من ...نفس مامان و بابا...

 من همیشه به بابایی میگم تو اردک وق وقوی منی  [تصویر:  02.gif]و اونم به من میگه تو هم جوجه کوچولویtumblr_m91ix0dPlM1qb1380 tumblr_m91ix3qExM1qb1380صورتی منی.. شکلکهای جالب آروین

.قرار بود اگه تو دختر بشی ما بهت بگیم جوجه زرد کوچولو [تصویر:  71.gif]اما اگه پسر بشی مثل بابات بشی اردک زرد وق وقو....[تصویر:  211.gif]که تو هم اردک شدی....[تصویر:  16.gif] 

 

 

 

 

هر از گاهی من به بابات میگم پیشی کوچولوی من..AddEmoticons00937

آخه بابات خیلی نازه و ملوسی میکنه واسم ..AddEmoticons00946

هی میو میو میکنه واسم ...AddEmoticons00938گربه ی خوب و نازمه...

چشماشو وا میکنه واسم..AddEmoticons00935

من بهش غذا ندم  خودش نمیتونه بخوره AddEmoticons00915آخه هنوز گربه کوچولوه و

میره دنبال شکار  و شیطنتAddEmoticons00944AddEmoticons0099

اگه من مواظبش نباشم میخوره زمین...AddEmoticons00925AddEmoticons00933

اگه نخوابونمش خوابش نمیبره..AddEmoticons00912AddEmoticons00922

اگه تنهاش بزارم میمیره...AddEmoticons00917AddEmoticons00924

 

 

عزیزم عکس چیزایی که تا الان برات خریدیمو تو ادامه ی مطلب برات میزارم گلم ...tumblr_inline_mg17qsUWRa1qdlkygtumblr_inline_mg17qnta8m1qdlkyg

 

اینا وسایلی هستند که بابات از مشهد واست سوغاتی آورده..23  دی 1392 روز یکشنبه رسید خونه و داد..

1

2

 

 

 

اینم لباسهایی که از مکه واست خریدیم ..فروردین 1392

 

دوتا عکس اولی و دومی رو من و بابایی خریدیم و دوتا عکس سومی و چهارمی رو با پول مامان جون خریدیم

 

3

4

5

عاشق این لباساتم

 

اینم اولین لباسی که واست خریدیم از قم  عید 1391منو بابایی با هزاران ذوق و شوق اینو خریدیم

7

 

 

 

اینم وسایلی که مامان جون سارا از قم تو شهریور 1392 خریده

 

8

8

 

 

این عروسک ها رو هم قبل از بارداری از خیابون باغمیشه و از فروشگاه مکث تو تابستونه 1392 خریدیم..منو بابایی

9

9

11

 

 

اینا هم کتابهایی هستند واسه ثبت خاطرات کودکی ات که تابستان 92 از فروزش تو آبرسان گرفتم ..خودم

12

 

اینم فرقونت که با هزاران عشق واست خریدیم تا توی خونه باهاش وسایلاتو این ور اونور ببری ...از خانه و کاشانه تو نصف راه تو پاییز 1392 خریدیم..من و بابایی

13

 

اینم لباسهایی که مامان سارا از مشهد واست خریده تو تیرماه 92

22

21

 

اینم سیستم صوتی ات و فلش خور که بابا حسنت واست خریده از بانه..تو تابستان 92

223

 

اینا هم بقیه وسایلاتن که هر کدومو از جایی خریدیم..اما اون سمت راستی کهشکل پستان مانند بزرگ آبی رو من از مکه سال 1385 تیرماهش واست خریدم..

سمته راستی رو از مکه واست خریدم..بزرگه و پستان مانند و توش پره از شیشه و حوله و لیوان..

از خانه و کاشانه خریدیم..بشقاب و چنگالته

تفنگ رو مامان سارا از امام زاده تو مرند خریده و بقیه اش رو هر کدومو از جایی واست خریدم

اینم تابستان 91 موقعی که واسه احسان بچه ی دختر خاله ام کاو میخریدیم واست خریدم از زعفرانیه

اینم کتاب لالایی که واست خریدم تا واست لالایی بخونم

کتابهای لالایی هست واست خریدم

 

 

اینم پسرخاله ات متین جون از بازار با سلیقه ی خودش واست خریده..

اینم پسر خاله ات متین جووون واست از بازر خریده

 اینم بهترین لباسی هست که داری و من  و بابایی تو پاییز 91 اینو از اسکان  تو آبرسان موقعی که واسه امیر علی پسرخاله ات کادو میخریدیم خریدیم..مبارکت باشه..دو تامونم عاشق این لباستیمانشالله به سلامتی بپوشیش پسرم

 

واینارو هم خودم درست کردم خیلی ضایع اند میدونم اما واسه اولین بارمه داشتم دستمال و پیشبند میدوختم اونم با پارچه های اضافی ..دی 92

ببخش که زشتن...انشالله بهتراشو میدوزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)