علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

علائم زایمان زودرس...

1392/11/7 14:01
نویسنده : مامان مرضیه
406 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم...سبحان مامان نمیدونی چند وقته احساس میکنم نا خود آگاه دستشویی میکنم البته فقط این یه حسه...اما نمیدونی چقدر اذیت میشدم و درد داشت و حس میکردم تو میخوای بدنیا بیای واسه همین خیلی نگران بودم که از نگرانی رفتم دکتر که اونم گفت علایم زایمان زودرس داری اما زیاد نگران نباش...اما عزیزم من خیلی نگران شدم...اونقدر نگرانم که فقط از 6 بهمن دارم استراحت میکنم و  واسه همین نتونستم زیاد با احساس بنویسم چون نشستن واسم ضرره...فقط بدون تا شنبه 12 بهمن باید استراحت کنم تا برم سونوگرافی و ببینم که واقعا علایم زایمان زود رسه یا نه...راستی بابایی واسه تموم کردن ارشدم واسم یک ماشین پی کی خریده..دستش درد نکنه...امروزم بردیمش کارواش و تر تمیز شد..حالا بعدا مفصلا مینویسم و عکسشو واست میزارم...سبحانم خواهش میکنم تو دلم بمون و به وقتش بیا و اینکه نذر کردم  که هر روز یاسین میخونم تاسالم و سلامت باشی و به وقتش بیای و یک عمر سالم و با ایمان زندگی  کنی  ...عاشقتم...بوووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)