علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

حرف هاودلتنگی های بابایی به تو

1392/12/13 23:23
نویسنده : مامان مرضیه
332 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکینsalam pesare azizam nafasam zendegi man 
ali kocholo maman kheili zahmat keshide vo hamechizo dagig neveshte mikham 
بهت بگم که تو این روز ها خیلی زجر کشیدیم هم من و هم مامان جونت مامان مرضیه بخاطر تو خیلی درد میکشه هرروز آمپول به خودش میزنه یه عالمه دارو میخوره مامان شلوغ و پرجنب و جوشت الان فقط میمونه خونه خیلی دلش میگیره از خونه موندن ولی ببین توروچقدر دوست داره که بخاترت تحمل میکنه
پسر عزیزم اونروزا که مامانی تو بیمارستان بود خیلی سخت بود آواره شده بودم همش تو حیات بیمارستان قدم میزدم من عاشق مرضیه ام و طاقت دوریشو ندارم امیدوارم تو اردیبهشت بدنیا بیای و تو بغلمون بیای تو زندگیمون و اونوقته که این همه سختی و زجر واسمون نوش میشه 
من هروقت دلم میگیره میام نزدیکت سلام میکنم با تکون خوردن جوابمو میدی باهات حرف میزنم وای میستی و به حرفم گوش میدی که مامانی میگه خوابیدحرفم که تموم میشه بایه شوت محکم جوابمو میدی باهم بازی میکنیم درسته نمیبینمت ولی تو شکم مامانی حست میکنم انگاری قلبمو گذاشتن اون تو Animal99ضربانتو حس میکنم تکون خوردناتو به حرفهام عکس العمل نشون دادناتو همه رو حس میکنم و میفهمم که از وجودمی از منی و از مامانی یعنی تو مجموع مایی این عشقه این یعنی زندگی و آرامش خیلی دوست دارم علی کوچولوم بوس
Alhama

 

-------------------------------------------------------------------------

مثلابهت میگم پسر عزیزم علی جونم دوست داری با بابایی بری استخر باهم شنا کنیمدستامو که گذاشتم رو شکم مامانی مثل ماهی لیز میخوری و میری اینور و اونور میفهمم که صدامو شنیدی و دوست داری که باهم بریم.

یا ازت میپرسم بابایی دوست داری باهم بریم بازی تراکتورو توورزشگاه ببینیمزبانکده محصلیه شوت محکم میزنی و حرفمو تایید میکنی

حرف زدن هاو درد دل هامون خیلی زیاده پسرم همه رو یکی یکی میگم بهت قربون پسر گلم بشم خیلی دوست دارم .بوس

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ترنم
14 اسفند 92 10:58
سلام بابای علی چقدر قشنگ نوشتین برا پسرتونچیزی نمونده تا اردیبهشت لحظه های آخر انتظار ایشالله سالم و تندرست و قوی ذنیا بیاد و با پدر و مادرش زندگی خوبی شروع کنین خوشبحالت علی قدر پدر و مادر مهربونتو بدون ببین چقدر دوست دارن
طراح نو
14 اسفند 92 11:26
تخفیف ویژه طراحی قالب.تقویم .صحفه ورودی.اسلاید شو عکس برای وبلاگ نی نی شما فقط با 8هزارتومان تخفیف ویژه تا عید طرح ازشما اجرا از ما.همین الان اقدام کنید
نفیسه
15 اسفند 92 14:03
سلام به بابا علی کوچولو همه چی خوب میشه صبور باشین و کنار همسرتون مثل همیشه باشین.
مامان علی
16 اسفند 92 15:13
سلام...شوهر گلم...نفسم از احساس قشنگت لذت بردم...امیدوارم خدا به آرزو هات برسونه....انشالله من و علی و تو باهم خوب و سلامت باشیم و با هم زندگیمونو بکنیم...
مامان رهام
17 اسفند 92 9:46
انشالاه که زوده زود نی نی جونتون سالم وسرحال میاد بغلتون و روزای قشنگ تر و بهترازینم داشته باشید. مرسی که به وبمون سر زدید.لینکتون کردم
مامان عرفان
19 اسفند 92 22:57
سلام بابایی مهربون. خوش به حال مرضیه جون که همچین همراه باوفایی داره. خدا همیشه شما رو در کنار هم حفظ کنه. انشالله زمان زودتر سپری بشه و علی جون در صحت و سلامت بدنیا بیاد. عرفان کوچولوی ما هم برای دیدن دوست همسنش دعا می کنه.
nasrin
25 فروردین 93 19:40
elaaa janiiiizdaaaaan.....dadashoo zan dadashe golaaam chizii namondeee dg ....vaghean lahzehayee ghashangiyeeee....