علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

نوروز 1393 مبارک

1392/12/29 17:55
نویسنده : مامان مرضیه
615 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.پسر گلم..اردک کوچولوم..1180627694_www-animaatjes-nl.gifعلی جوووووونم. کوچولوی من. .. عیدت مبارک ..میدونی پسرم امروز آخرین روز سال 1392هستش.

 

پسرم امسال تو هم کنار من و بابایی هستی..خدا رو هزاران مرتبه شکر میکنم.قلبhttp://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک هاپسرم قلبم واسه تو و بابایی میزنه♥♥♥♥♥♥♥♥♥

پسرم خیلی عاشقتم.من و بابایی قرار بود امسال سفره ی هفت سین رو تو خونه ی خودمون بچینیم و خیلی مفصل بخاطرت وجود تو که توی دلمی سنگ تموم بزاریم اما چه کنیم که تقدیر این بود که ما امسال خونه ی پدری من باشیم.بخاطر شرایطی هست که من دارم..پسرم کلی به بابا حسین و مامان سارا زحمت دادیم.پسرم برات هزاران آرزو و امید دارم.و همیشه دعاگویت هستم..بهترین ها را برایت آرزو میکنم.انشالله سال بعد واست بهترین سفره هفت سین رو میچینم..واست ماهی کوچولو میخرم واست سبزه میزارم

 و تخم مرغ رنگ میکنم ...

عشقم واست دنیا رو زیر و رو میکنم..و سه تایی من و تو و بابایی تو خونمون عید رو جشن میگیریم.قربونت بشم بدجور منتظر اومدنتم.انشالله سال 93 و سالهای آینده بهترین سالها برای ما و همه ی مسلمونها باشه...قربونت بشم.دورت بگردم.عشق مامانی. .بوووووووووووش

راستی پسرم من عاشق باباتم ..عشقم .همسرم.نفسم..عیدت مبارک

 

 

.صد سال به این سالها ...خدا سایه ات رو بر سر من و علی پابرجا کنه..و یک عمر عاشقانه و با سلامتی و سه تایی و با ایمان بخدا و روزی وسیع و شادی و آرامش سپری کنیم...عزیزم ببخش که امسال نتونستم واست عیدی بخرم..بدون دیوونه ات هستم..فقط میخوام بدونی بیادتم..و از همین جا میبوسمتماچماچماچ

79-393-home77-390-home

 

 

 

عید بر همه مبارک

 

سال 1393سال اسب 2.gifهستش.

لحظه تحویل سال به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران کشور عزیرمون ساعت 20 و 27 دقیقه و 7 ثانیه روز پنج شنبه 29 اسفند 1392 هجری شمسی مطابق 18 جمادی الاولی 1435 هجری قمری و 20 مارس 2014 میلادی هستش..

 

یامقلب،قلب من دردست توست؛یا محول،حال من سرمست توست؛کن تدبیری که درلیل ونهار،حال قلب من شودهمچو بهار؛یامقلب،قلب اوراشادکن؛یامدبر،خانه اش آبادکن؛یامحول،احسن الحالش نما؛از بدیهافارغ البالش نما.سال نومبارک یامقلب،قلب من دردست توست؛یا محول،حال من سرمست توست؛کن تدبیری که درلیل ونهار،حال قلب من شودهمچو بهار؛یامقلب،قلب اوراشادکن؛یامدبر،خانه اش آبادکن؛یامحول،احسن الحالش نما؛از بدیهافارغ البالش نما.سال نومبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابای علی
29 اسفند 92 19:21
سلام پسر عزیزم مامانی مثل همیشه خیلی خوب نوشته ببخش فدات شم امروز سرم خیلی شلوغ بود منم خیلی خوشحالم که امسال علی کوچولو پیش ماست از خدا میخوام سال بعد کنار ما باشه سالم و سلامت خدایا هزاران بار شکر بخاطر این زندگی خوبی که به من بخشیدی علی جونم بدون من عاشق مامانی هستم و میمیرم براش حاضرم واسه تو مامانی جونمو بدم قربونت بشم من عیدت مبارک علی جونم عیدت مبارک همسر عزیزتر از جونم ALHAMA
مامان عرفان
1 فروردین 93 12:32
سلام عزیزم مرضیه جون. من هم امیدوارم علی جون در صحت و سلامت بدنیا بیاد و دوستای خوبی با عرفانم باشن. انشالله سال دیگه عمری باشه به حول و قوه الهی بچه هامون تاتی تاتی می کنن. عیدت مبارک عزیزم
نفیسه
1 فروردین 93 23:55
سال نو مبارک باشه
ترنم
3 فروردین 93 8:53
سلام سال 93 بر این خونواده خوشبخت مبارک خوشبحالت چیزی نمونده علی رو بغل کنی فقط شش هفته دیگه مونده ایشالله این شش هفته هم زود زود بگذره و بچتو بغل کنی
ابراهیم
3 فروردین 93 14:25
ببخشید من متوجه نشدم علی متوجه شده یانه
نی نی سرچ
8 فروردین 93 19:02
به امید سلامتی و طول عمر برای نوزاد خوشکلتون از شما دعوت می کنیم از نی نی سرچ دیدن کنید و به دوستانتون توصیه کنید. www.ninisearch.com (راهنمای جامع بارداری و زایمان)
ایـلـیــــا جـون
9 فروردین 93 16:09
ممنون از محبتت عزیزم شما لطف دارین
ایـلـیــــا جـون
9 فروردین 93 16:10
پیام نوروز این است ، دوست داشته باشید و زندگی کنید، زمان همیشه از آن شما نیست ســـــــال نو مبــــــــارک