علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

سونوگرافی های پسرم از 12 بهمن تا 9 فروردین

1393/1/10 23:47
نویسنده : مامان مرضیه
948 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ..گل پسرم این سونوگرافی مال ٩ فروردین هستش و چون اینجا خبر خوبی از سلامتیت بهم دادند رو میزارم در ضمن تو عکس این سونوگرافیت از قیافه ات هم یه عکسی گرفته که همون عکس تکی که بالاست قیافه ات هست البته زیاد معلوم نیست چون سرتو کردی لای دیواره ی رحمم و جفتت...فدات شم که باهام قایم یاشک بازی میکنی...بقیه سونوگرافیاتم تو ادامه ی مطلب میزارم ..بوووووس

 

 

 

 

 

u;sj

این ماله ١٢بهمن هستش که نگرانیم از این روز شروع شد..سونوگرافی دی رفته بودم.

 

 

1

 

 

این ماله ١٩بهمن هستش..سونوگرافی یاسمین

 

 

 

 

 

اینا هم ماله بیمارستانه...

 

 

 

اینم ماله سونوگرافی دکتر قادری هست که ٣ اسفند رفتم

 

 

 

اینم ماله بیمارستان الزهرا است که چون تکون نمیخوردی رفتم که ٩ اسفند رفتم

 

 

اینم ماله ١٧ اسفند بود که رفتم سونوگرافی گرانمایگان که اینجا هم خبر خوبی شنیدم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ترنم
11 فروردین 93 8:21
چه خوب مامانتو خوشحال کردی علی آقا از الان شیطونی میکنی سرتو چرا بردی لای دیواره رحم آخه لابد میخواسته طی طی بازی کنه ایشالله همیشه سالم باشی علی جون
بابای علی
11 فروردین 93 12:38
سلام پسر عزیزم کوچولوی یبای من علی جونم ما خیلی نگران بودیم و از نگرانی حرف خانم دکترو نشنیده گرفتیمو رفتیم سونو وقتی که آقای دکتر سونوگرافی میکرد بعد اندازه گیری ها که رسید صورت ماه تو به ما نشون بده داشتم پرواز میکردم وایچقدر خوشگل بودی آخه تو چشات بسته بود تکون میخوردی لب هاتو تکون میدادی و غنچه میکردی خیلی احساس خوبی بود پسر زیبای من بیصبرانه منتظرم که بیای بغلم و اونقدر ببوسمت که شاید کمی دلم خنک بشه فدات شم عاشقتم
مامان دوقلوها
11 فروردین 93 16:28
سلام خانمی ممنونم که به وبلاگ نی نی هام سر زدی و خدا رو شکر که همه چی رو یه راه شد ... ایشالا نی نی نازتون صحیح و سالم بیا بغلتون التماس دعا
مامان عرفان
12 فروردین 93 13:57
سلام عزیزم. الحمدلله که با اینهمه نگرانی و اذیتی که کشیدی علی جون تو رو شاد کرد و مقاومت کرد. از الا معلومه شیرپسری هست. خدا هرسه تاتون رو برای هم حفظ کنه/
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین
13 فروردین 93 14:15
صدای جذاب ضربان قلب ، صدای جالب لگدزدن و آروغ زدن نازنین خود را بشنوید خرید: http://shop.ninimart.ir/index.php?productID=32 یک خرید مطمئن یک هزینه کم و اقتصادی ضامن سلامت و شادی شما در طی سالیان
مامان مهیلا
13 فروردین 93 14:44
سلام خانمی خداروشکر خیلی تو فکرت بودم دیگه چیزی به اردیبهشت نمونده که نی نی یامونو بغل کنیم وسایل هاشم مبارکه هم شهری؟