علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

روز مادر و نگرانی هام

1393/2/1 21:21
نویسنده : مامان مرضیه
1,166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. پسرم امروز میخوام باهات درد و دل کنم.پسرم خیلی دلم گرفته.بدجور ناراحتم.دلم از خیلی ها پره..نمیدونم چه گناهی کردم که باید اینهمه عذاب بکشم.

شکلکهای جالب آروین

پسرم نمیدونم چرا روز جمعه و شنبه کمی حرکتت کم شدخمیازه و من نگران شدم و بلافاصله به دکتر زنگ زدم و ایشونم گفتند که زود بیا وقت سونوگرافی ات را بکشم جلو ..البته بعد از صحبت با دکتر شما شروع کردی به حرکت کردن اما واسه اطمینان من بردم تاریخ سونوگرافی ات را عوض کرد.واسه شنبه 30 فروردین نوشت اما من چون واسه 31از سونوگرافی دی وقت داشتم واسه همین منتظر شدم تا یکشنبه بشه.بعدش یکشنبه با بابایی رفتیم سونوگرافی که بعد از 3ساعت انتظار متفکرنوبت ما شد و رفتیم دکتر قوامی سونوگرافی کرد شکلکهای جالب و
متنوع آروینو گفت همه چی نرماله حتی آب بچه زیاد شده و شده 16که عالیه اما یک دور بند نافت پیچیده دور گردنت

 

 

و وزنتم معمولیه 2250گرم و البته هفته ات را خیلی کوچیک نشون داد35 هفته. که با زمان lmp من دقیقا 9روز کوچیکتر نشان داد.کمی نگران و ناراحت شدم.زود جواب رو بردیم دکترم و به ایشونم نشون دادم و دکتر گفت که خوبه بد نیست چون تو مشکل خون رسانی به جنین رو داشتی واسه همین وزنش زیاد بالا نیامده.اما باید بخاطر وزن گیری جنین تا هفته 40صبر کرد خیال باطلواسه همین گفت تا آخر اردیبهشت صبر میکنیم و بعدش اگه خواستی سزارين میکنم اما من گفتم طبیعی. .ایشونم گفتند باشه اما بخاطر بند ناف بهتره سزارین شی..و گفتند وقتتو از 17 ام بکش جلو وبنداز15ام.خلاصه از اونجا رفتیم خونه ی مامانمم و بعد رفتیم شام رو یک کبابی تو خیابان ابوریحان.میدونی بخاطر تو هی گوشت میخورم که انشالله وزنت بره بالا عشقم..علی جوووووونم.

.پسرم خیلی دوست دارم. ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

خوب حالا بریم سر قضیه روز زن ..بابات فکر میکرد روز زن روز شنبهچشمک هست واسه همین از تو نت واسم پیام آماده کرده بود بفرسته که خودش زمان داده بود تا ساعت 11بیاد تو گوشیم.منم که از همه جا بی خبر میخواستم گوشیمو سایلنت کنم اما بابات نمیذاشت.بالاخره ساعت 11شد و دیدم چند تا پیام بهم اومد که چندتاش از طرف بابات بود که روز زن رو تبریکقلبقلبماچ گفته بود و چند تاشم از طرف تو گل پسرقلبماچ فرستاده بود که روز مادر رو بهم تبریک بگه.خیلی خوشحال شدم . دلم لرزید.دلم هوای تو گل پسر رو کرد.پسر نازم و شوهر گلم عاشقتونم...  شکلکهای جالب آروین

بابایی یک نامه هم نوشته بود و گذاشته بود تو یخچال که من وقتی میرم یخجال رو باز میکنم سوپرایز شم که الکی بابا گفت من تشنه ام و منم رفتم واسش از یخچال وسایل آوردم اما چون با عجله آوردم نامه اش رو ندیدم.واسه همین بابات بهم خندید و گفت خیلی خنگیا..و منم گفتم چرا؟ گفت برو دوباره یخچال رو باز کن و وقتی من رفتم بالاخره نامه را پیدا کردم.و با خوندنش گریم گرفت.خیلی احساساتی شدم.رفتم و بابایی رو بغل کردم.آخ فدای بابایی بشم.

   شکلکهای جالب آروین

 

 

 

راستی روز یکشنبه هم واسه مامان سارا سکه پارسیان خریدیم و بهش تبریک گفتیم..

مادر عزیزتر از جانم روزت مبارک.امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی. بابت تمام زحماتت ازت ممنونم.و منو ببخش بخاطر تمام بدرفتاری هام و اذیت هام.مادرم عاشقتم. .دستان پر مهرت را میبوسم..

پسرم مامان بابات به رحمت خدا رفته..وقتی بابایی سه سالش بود فوت شده..خدا رحمتش کنه و من از اینجا روز مادر رو بهش تبریک میگم.روحش شاد

 

 

خوب حالا از امروز که دوشنبه هست بهت بگم پسرم.نمیدونم چرا بدجور دلم گرفته بود.سر صبحی کلی گریه کردم گریهگریهو از همه حالم بهم میخورد.. آخه میدونی پسرم از رفتار خیلی ها ناراحتم مخصوصا چند نفر..البته نمیخوام بگم کیا..اما یکیش واقعاً دلمو چتد بار شکسته با حرفاش.آخه مثلا من وقتی از مشکلاتم بهش میگم بجای دلداری دادن بهم میگه من بدتر از تو ام.نمیدونم چرا همش میخواد خودشو با من مقایسه کنه..از دستش حرصم گرفته.ای کاش من حاملگیم مثل خیلی ها بدون ویار و بدون اون بلاها میشد تا منم پز میدادم چون سالم بودن پز داره نه مریضی وتنهایی.اما اون یکنفر همیشه میخواد خودشو بدبخت نشون بده و بگه من از هر لحاظ چه شوهر و خانواده شوهر و از لحاظ مالی و سختی کشیدن بدتر از همه ام.میترسم خدا یکروز ازش قهرش بگیره..خدا میدونه من وقتی از دردام و غصه هام میگم همچین میزنه تو ذوقم که نگو.اما نمیدونه همه بهش میخندن چون واقعیت نداره گلم..بعضی ها خیلی ناشکر هستند و نمیدونم چرا هر روز یک دروغ تازه سر هم میکنن.امیدوارم کمی بزرگ شن و توبه کنن.

راستی پسرم من از صمیم قلب آرزو میکنم تو طبیعی و به وقتش بدنیا بیای چون طبیعی درسته خیلی درد داره اما یک هزارم سزارین عوارض و اذیت نداره.حالا هرکی نمیخواد قبول نکنه.اما اگه آخر سر خدای نکرده مجبور شم برم عمل سزارین و بیفتم تو عذاب باید بگم به هیچکس مربوط نیست.

آخه بعضی ها خیلی با طبیعی اومدن بچه شون پز دادن قهرو خودشونو شیرزن خطاب کردن.پسرم از خدا میخوام اونجور آدم ها که نمیفهمن خدا کمک کرده تا بتونن طبیعی زایمان کن و هر کسی نمیتونه طبیعی زایمان کنه رو به روزی بیندازه که بچه های بعدیشون سزارین بشه تا اونوقت نتونن کسی رو مسخره کنند و بدونن که سزارین آدمو ناقص میکنه.پسرم انشالله خدا بهم کمک کنه تو رو طبیعی بیارم..اما اگه نشه هم مهم نیست بخاطر تو تحمل میکنم.پسرم عشقم ♥ علی کوچولوی من نمیدونی چقدر دلتنگتم تا بغلت کنم و ببوسمت و بهت شیر بدم تا آروم شم..انشالله این چند هفته هم زود بگذره. ..

بووووووووش پسرم..   شکلکهای جالب آروین

راستی عکسهای اتاقتم گذاشتم...یکیشو اینجا میزارم و بقیه را تو ادامه مطلب هستش.

 

 

 

 

 

اینم عکس سونوگرافیت

 

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان خانمی
2 اردیبهشت 93 6:50
سلام مامان مرضیه جون خداروشکر که کوچولو حالش خوبه و همه چی روبراهه اتاق علی کوچولو و وسایلاش خیلی قشنگن ایشالله مبارکش باشه. این هفته های آخر خیلی مواظب خودت و نی نی باش
مامان طاها کوچولو
2 اردیبهشت 93 23:39
سلاااااااااااااااااااااام عزیزممن چقدر دوست بدی هستم که بهت دیر سر زدم گلم منو ببخش به خدا با این وروجک وقتی برام میمونه مگهعزیزم خودتو ناراحت نکن از این جور آدم ها زیاده ،هر کی به اندازه ی شعور خودش حرف میزنه.زیاد این جور حرف ها را جدی نگیر.از این جور آدم ها خیلی دیدیم.فقط اینو یادت باشه که ،این را تجربه به من ثابت کرده.به اندازه ی شعور و درک هر کسی باهاش حرف بزنی قربونت برم..تو الان باید به فکر نی نی نازت باشی و اصلا ناراحت نشی.بی خیال باش گلمراستی سرویس خواب علی جون خیلی نازه ،آفرین به شما خیلی خوش سلیقه هستینمبارکش باشه.انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد و ازشون استفاده کنه
ترنم
3 اردیبهشت 93 8:11
سلام عزیزم چیزی نمونده این چند وقت هم مثل همیشه صبور باش وقتی نی نی دنیا بیاد همه تلخی ها یادت میره ایشالله هیچ وقت غم نداشته باشی غصه نخور عزیزم تقریبا هر کسی یه جورایی اینطور آدما اطرافش هستن غصه نخور گلم وسایلای علی جون هم مبارکش خیلی قشنگن و با سلیقه انتخاب و چیده شدن ایشاله این چند وقت هم زود زود بگذره و علی جون به وقت خودش دنیا بیاد و تو هم اذیت نشی گلی منتظریم عکساشو ببینیم
مامان شهناز
5 اردیبهشت 93 13:10
سلام مامانی علی. شکر خدا که همه چیز عالیه. اتاق پسر کوچولوتم خیلی خوشگل شده عزیزم ایشالا به سلامتی و دل خوش
مامان بهراد
7 اردیبهشت 93 18:10
سلام عزیزم وسایلای علی کوچولو مبارک باشه به سلامتی از تک تکشون استفاده کنه .خدارو شکر که همه چی خوبه تو این روزهای آخر چیزهای شیرین مثل خرما که ارزش غذایی هم داره و خورن کباب میتونه به وزن بچه کمک کنه .مراقب خودت باش .
مامان محمد پارسا
10 اردیبهشت 93 1:09
سلام عزیزم.مبارک پسر گلت باشه وسیله هاش.دست مامان و باباشم در نکنه.یاد خودم افادم انگار دیروز بود که محمد پارسا دنیا اومد.خیلی شیرینه بچه حیف ک زود میگذره و بزرگ میشه...راستی ما هم طلاییه زیاد میریم فکر کنم همکاریم یه جورایی.حسابی مواظب خودت باش به پسر منم سر بزن
ژاله مامان آیدا
14 اردیبهشت 93 0:43
سلام مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
الیسا
17 اردیبهشت 93 13:33
سلام خاله جونیاااا من بعد از مدت ها برگشتم منتظرتونم
♥پرنیان♥مامان متین
18 اردیبهشت 93 13:04
سلام خانومی خیلی مبارکه ایشالا گلپسرت بسلامتی زودی بیاد... اتاقش خیلی خوشگله...ایشالا بسلامتی از وسایلش استفاده کنه..