علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

قربونی واسه پسرم

1393/4/28 16:49
نویسنده : مامان مرضیه
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. گل پسرم...عاشقتم. .ناز مامان. ..

پنج شنبه رفتیم شهرستان عجب شیر تا اونجا واست گوسفند قربانی کنیم..نزدیک شهرستان عجب شیر یک روستایی هست به اسم گل تپه که روستای اجدادی باباته..بابابزرگت ( از طرف بابایی ) اونجا باغ داره خیلی بزرگ و یک خونه هم داره که هروقت از شهر خسته میشن میرن اونجا..راستی وقتی وارد ده شدیم اولین جایی که رفتیم سر مزار مامان بزرگت (از طرف بابایی) رفتیم میخواستم تو که تنها نوه اش هستی بری سر خاکش تا اونم روحش شاد بشه...

اینم عکسهامون....

این عکس گوسفندت

 

 

علی کوچولووو تو باغمون

 

 

 

روز جمعه بعد از ظهر رسیدیم خانه.من و بابایی شما را بردیم حمام البته این بار تو وان شستیمت و تو هم اذت میبردی و نمیخواستی بیای بیرون و این اولین بار بود که بابایی تو رو میشست البته به کمک من...

 

 

 

 

دیشبم رفته بودیم خونه ی یکی از فامیلامون که مراسم شبهای قدر که شما نذاشتی من بشینم.هی نق زدی و من مجبور شدم نرسیده برگردم ..

راستی بیصبرانه منتظرم تا عکسهاتو از عکاس بگیرم.

ای جوووووونم. ..

اینم چند تا عکس از لحظه های مختلف خوابت که ازت گرفتم ..

این دیروز بعد از حمومه که خسته افتادی

 

 

این چند روز پیش بود که نمیخوابیدی و شب ساعت 3 بود که بالاخره بزور خوابیدی اما با اخم ..قربون اخمت بشم

 

پسندها (2)

نظرات (13)

بابای علی
28 تیر 93 17:17
سلام پسر خوشگلم عشق من دنیای بابا خیلی خوشحالم که سالمو سلامت بزرگ میشی و با تو تمام کمبود هاو خلا هایم پایان یافت من عاشق تو مامانی هستم و الان طعم خوش زندگی رو میچشم و لذت میبرم خیلی دوست دارم
مهزاد مامان عرفان
28 تیر 93 18:40
سلام عزیزم ماشالله علی جون خیلی بزرگ شده براش اسفند دود کن. فکر کنم پسرت درشت و چهارشانه میشه. خیلی خوش تیپ میشه.
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی خاله جووونش...به عرفان شما که نمیرسه
دنیا
28 تیر 93 18:59
عکسای جدیدش خیلی خوشگل بودن فدات شم نانازم
♥ مامان مهیلا♥
28 تیر 93 20:24
سلام گلم علی خوبه؟ماشالله علی رو تند تند میبرین سفر مامیترسیم راستی علی خوابش خوب شده؟میخوابه؟مهیلا بعضی موقع ها روز و شبش قاطی میشه خیلی دلم میخواد بدونم خونتون کجاست؟ما چهارراه منصور روبروی برج ابریشم هستیم ازطرف من ببوسش بوووس
مامان مهنا
29 تیر 93 0:19
ماشالله به اين گل پسر
رضوان
29 تیر 93 4:27
به به آقا پسر کوشولو رفته سفررر.خوش گذشت خاله جون؟ماشاا بهش...هزار تا بووووس
ترنم
29 تیر 93 9:36
سلام عزیزم حمومت عافیت تنت بشه عزیزم ایشاله همیشه سر حال باشی چقدرم ناز خوابیدی
مامان آیهان
30 تیر 93 13:03
سلام مامانی مهربون ممنون که به ما سر زدی وبلاگ قشنگی دارین . خدا علی جون رو واستون حفظ کنه
مامان الیار
30 تیر 93 16:21
ماشالله علی جون روز بروز شیرینتر میشه. مامانی براش اسپند دود کن
مامان الیار
30 تیر 93 16:22
ماشاللهعلی جون روزبروز شیرینتر میشه. مامانی براش اسپند دود کن
مامان رهام
31 تیر 93 2:15
به به علی بالا ...همیشه به گردش جوجوخان. عاشق این چونه گود افتاده علی ام من.خیلی نازه.خدا براتون حفظش کنه مامی
مامان هادی
31 تیر 93 7:38
خدا براتون حفظش کنه خیلی دوست اشتنی و ملسه مخصوصا اخمش مثل مردااااااااا
مينا مامان اميرعلي
1 مرداد 93 18:26
سلام عزيزم.... من اهل عجبشيرم!!!!!!!!!!خوشحالم واسه پسرم يه همشهري پيدا كردم مامان منم اهل گل تپه هست!!!!!!!!!!!!!!! به اميرعلي يه سر بزن و اگه خواستي يه آشنايي بده