علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

مسافرت بابایی

1393/5/23 21:38
نویسنده : مامان مرضیه
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. پسرم و دوستای گلم. ..همسرم امروز پنجشنبه 23مرداد رفته مسافرت کاری به بتدرعباس و قشم...دارم خفه میشم. گریه ام گرفته. شوشو جوووووونم دوستت دارم.آخه چرا منو تنها گذاشتی.نن و علی دلتنگتیم.الان اشکام داره میریزه...الهی قربونت بشم. زودی برگرد..دیگه تنهامون نذار..خودت میدونی با چه زحمتی علی جوووووونم رو نگه میدارم ..حالا با رفتن تو تنها شدم.دارم میمیرم..عاشقتم بوووووووووووش. .عاشقتم عاشقتم عاشقتم

پسندها (3)

نظرات (14)

مامان آینده
23 مرداد 93 23:47
سلام همشهری. خیلی سخته دوری همسر. انشاالله که آقاییت زودی برمیگرده پیش شما و علی کوچولو
نفیسه
24 مرداد 93 0:17
واقعا دست تنها سخته خدا قوت ت ت ت
ترنم
25 مرداد 93 10:02
سلام ایشاله همسرت زودی برگرد پیشت مادر و پسر خلوت کنین برا خودتون
مامان نی نی
25 مرداد 93 13:29
عزیزم نبود همسری خیلی سخته ... ما هم دچارشیم .. ولی کار شما سخت تره ... خدا قوت خانومی
باباحسن
25 مرداد 93 16:21
سلام مرضیه جونم نفسیم عشقم ببخش که تنهات گذاشتم تنهایی هم من خیلی زجر کشیدم مطمعن باش اگه هوا گرم نبود حتما میبردمت عشقمی منو ببخش تنهات گذاشتم دوست دارم
fatima
26 مرداد 93 13:24
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن. خیلی خوشحالم می کنی اگه بیای...... منتظرتم نظر یادت نره..........
مامان رهام
26 مرداد 93 19:29
خودتو زیاد ناراحت نکن خانومی.انشالاه که زودی برمیگرده کنارتون با کلی سوغاتیییییی
سحر
27 مرداد 93 10:25
مامان الیار
27 مرداد 93 12:38
دوری خیلی سخته امیدوارم به زودی همسر تون برگرده. خودت رو ناراحت نکن گلم
مامان الیار
27 مرداد 93 12:39
عزیزم دوری سخته.امیدوارم به زودی همسرتون برگرده.خودتو ناراحت نکن گلم
ایـلـیـا جون
28 مرداد 93 17:50
اشکال نداره مرضیه جون زیاد غصه نخور ، ایشالله شوشو جونت زود برمیگرده زیاد ناراحت نباش ، جدا از این وقتی که یه مرد پیشته نباید ناراحت باشی و گرنه علی جون هم ناراحت میشه
♥ مامان مهیلا♥
29 مرداد 93 15:22
کجایی خانم خانما بیا پست جدید بزار دلم واستون یه ذره شده حسن آقا برگشتن؟
مامان خانمی
31 مرداد 93 23:34
سلام مامان مرضیه جون مهربون راستش اومدم بهت بگم که متاسفانه بابای سجاد دیگه نمیزاره تو وب مطلب بنویسم اما من همیشه بهتون سر میزنم و از سجاد براتون مینویسم خواهشا شما هم فراموشم نکن
نی نی عکس
1 شهریور 93 15:26
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir