علی جووونمعلی جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
مامان مرضیهمامان مرضیه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
زندگی مشترکمون زندگی مشترکمون ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
بابا حسنبابا حسن، تا این لحظه: 35 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

با تو مادر شدم ..پسرم

8 ماهگی علی جون و اتفاقات یک ماه اخیر

1393/11/2 15:33
نویسنده : مامان مرضیه
1,606 بازدید
اشتراک گذاری

 

 پسر زیبای من و سلام به دوستای وبلاگی..این روزها اونقدر مهمون میاد خونمون و اونقدر علی شلوغی میکنه که مجال نمیشه بیام تا براتون بنویسم....

 

شما 1 بهمن هشت ماه تموم شدی و وارد نه ماهگی شدی..به همین مناسبت یه ژله بستنی خوشمزه واست درست کردم ..اون شب مهمونم داشتیم دوست بابایی با خانواده اش از ارومیه اومده بودن که شام رفتیم رستوران جلالی تو ولیعصر..خوش گذشت و بعد شام هم خونه ژله بستنی خوردیم

 

تو این یک ماه خیلی شلوغ شدی..ماشالله دنیا رو بهم میریزی.ماشالله خودت میشینی اما گاهی خودتو رو به جلو پرت میکنی و با صورت میخوری زمین...

از پشت به شکم میفتی و شکمتو از زمین جدا میکنی و تقلا میکنی که بری اما هنوز خبری نیست ..هنوز نه سینه خیز میری و نه چهار دست و پا...

گاهی که حوصله داری با صدای بلند آواز میخونی..عاشق توپ بازی هستی..توپ ها رو میندازیم جلوی روروک و تو باهاشون بازی میکنی . گاهی شما رو بغل میکنیم و دنبال توپ میدویم که شما یاد گرفتی چطور از پاهات واسه شوت زدن استفاده کنی...و اینکه کله زدن با توپم یاد گرفتی...

عاشق اسباب بازیهاتی ..همش میخوای با اونا بازی کنی..

از کنترل و گوشی هم که دیگه نگووهمش میخوای کنترل تلویزیون..بی سیم خونه و موبایلم دستت باشه..و ما هر از گاهی به بابایی و دایی جونت زنگ میزنیم و میزاریم تو آیفون و اونا باهات صحبت میکنن و تو غش میکنی...

الهی فدات شم....الان بزور خوابوندمت...همین که این جمله رو تایپ کردم بیدار شدی....

باید برم بقیه اش رو بعدا مینویسم...

خوب عشق مامان الان اومدم شما رو خوابوندم روپام و دارم با گوشیم تایپ میکنم ساعت 15:45 دقیقه روز پنجشنبه 2بهمن هستش..

نفس مامان تازگی ها آهنگ شاد که باز میکنیم شروع میکنی به رقصیدن.دستاتو تکون میدی...و هر وقتم آهنگ تموم میشه خودت میگی :آووو..دا دا..قا ..دای دای...و بعد دستاتو تکون میدی..

بابایی واست آهنگ معروف ترکی گلی گلی تومانی رو میخونه و تو کیف میکنی....

موقع نماز خوندن من هم اصلا اذیتم نمیکنی فقط با دقت به رفتارها و کارهای من دقت میکنی...

عاشق تلویزیونی و با روروک میخوای خودتو هی بهش برسونی..

خوابت هم که وای...هر شب تو خواب ناله میکنی و نمیزاری بخوابم..و صبح هم که زود بیدار میشی..خیلی دیر کنی 8 بیداری...حسرت یک هواب به دلم مونده..

عاشق بیرون رفتنی..همینکه لباسهای بیرونتو میارم و یا در خونه باز میشه میگی: دی دی دی...

 من هر وقت به شما غذا میدم میگم علی بیا نام نام بخوریم و حالا شما یاد گرفتی هر کقت گرسنه میشی میگی نام نام نام نام..البته با آهنگ خاصی میگی...

من هر وقت میخوام به شما شیر بدم میگم بیا علی جون میگ میگی رو بخور..و شما هم یاد گرفتی و وقتی شیر میخوای میگی: مای مای..می می

 

پسرم وقتی قلقلکت میدم خوشت میاد اما خودتو میگیری که نخندی فقط تبسم میکنی..

عاشق اون نگاه مرموزتم اون موقع..و وقتی میخوام بخوابونمت کل بدنتو ناز میکنم به اصطلاح قل قل میکنم...

مامان به فدای صورت ماهت بشه..نفس منی....

خوب فعلا همینا یادمه....

غذا بهت صبحها یک روز زرده ی تخم مرغ معمولی و یک روز زرده ی تخم مرغ بلدرچین میدم.

میان وعده یا پوده ی میوه که شامل موز،سیب و خرما میشه و یا کمی فرنی...

ناهار بهت هر روز سوپ تازه میپزم و میریزم مخلوط کن تا بخوری..الان دیگه یاد گرفتی وقتی مخلوط کن کار میکنه میفهمی غذای توست هی دستو پاتو گم میکنی..

واسه عصر بعضی روزها هیچی نمیدم و گاهی میوه میدم..و واسه شام گاهی سوپ و گاهی فرنی آماده سرلاک یا آپتامیل...

هر از گاهی اگه مهمون باشیم و نتونم سوپ بدم بجاش سیب زمینی آبپز یا توی آبگوشت کمی برنج و نون له میکنم و میدم..

اگه هم روزهایی که دیدم سرماخوردگی داری یا فرنی نشاسته و بذرک همون سیاه دانه درست میکنم و یا ژلاتین رو تو آبجوش حل میکنم و بهت میدم..هر روز چند بار لباسهاتو عوض میکنم از بس کثیف کاری میکنی...

البته همه ی این غذاها رو که گفتم کم میخوری...نفسم..جوجه..عاشقتم...

راستی چند روز پیش خونه رو کردم آتلیه و باز ازت عکس گرفتم...

 

 

 

 

 

این سه تا عکس خونه ی خاله هدی

 

 

حالا بریم سراغ عکسها تو ادامه ی مطلب

 

مراحل دالی موشه بازی کردن پسرم

 

 

مراحل غلت زدن پسرم

بازی پسرم تو استخر توپشکه البته هنوز توپ های داخلشو نخریدیم

 

پسرم تو مغازه ی باباش

 

 

 

 

کنسرت شهرام شکوهی تو تالار چیچک

هندوانه خوردن علی

 

آب خوردنت تو لیوان کودک

 

چراغ خواب شلمن علی که علی عاشقشه و شبها باهاش میخوابه

 

 

پفک خوردن گل پسری..البته بیشتر از خوردن تو دستاش باهاش بازی میکرد

 

تولد خاله اکرم روز 29 دی و ورود به 18 سالگی

نق زدن و سرفه کردن علی هنگام تعویض لباسهاش

 

 

 

 

 

کیک دستپخت خاله زهرا و تزیین من واسه جشن قرانی دختر خاله ثمین

 

 

کیک دستپخت و تزیین خودم واسه تولد بابایی روز 24 دی همراه شام و هدایای زیبا

 

 

 

این 4 تا عکسم خودت از خودت گرفتی..یعنی گوشسمو برداشتی شانسی زدی به دوربین و وقتی دستتو به صفحه میزدی رفته دوربین جلو و بعد با لمس صفحه از خودت عکس گرفتی...پاکشون نکردم گذاشتم واست یادگاری

 

اینم چند تا عکس همینطوری

 

نگاه کردن علی به گربه های تو تراسمون که بچه هم بدنیا آوردن و لونه کردن و هر روز بهشون با علی غذا میدیم

 

اینم عکسهای دختر دختر عمه هامه که میگن شبیه تو هستن..بالایی زهرا و پایینی لیلا به نظرتون علی شبیه اینا است یا نه؟

پسندها (5)

نظرات (22)

نیلوفر جون
2 بهمن 93 23:13
سلام عزیزم خیلی عکسای جالبی گرفتی خیلی خوشم امد
مامان الیار
3 بهمن 93 10:41
علی جون 8 ماهگیت مبارک عسلم.مامانی واقعا دستت درد نکنه عکسای هلی خیلی قشنگن. راستی مامانی پفک برای علی جون ضرر داره. بنظر من علی بیشتر شبیه لیلاست
باباحسن
3 بهمن 93 14:30
سلام پسر خوشگلم خیلی دوست درم اینروزا خیلی باهام مچ هستی کامل میشناسیم باهم بازی میکنم عاشق دیونه بازی هستی وقتی دادو بیداد میکنم میخندی مامانی هم دستت درد نکنه کل زندگیتو اختصاص دادی به علی جون همه زحمت هاش افتاده دست تو ممنونم خیلی دوستون دارم
رضوان
3 بهمن 93 22:08
وااای عکسهات عالی بود خانومی...خیلی قشنگن...خدا علی کوچولو را 120 ساله کنه
دنیا
4 بهمن 93 13:13
خیلی قشنگ بودن عکسا.علی جون خیلی نازی
م.م
4 بهمن 93 18:54
خیلیییییییییییی قشنگ بودن عکسا.ماشالاه روز به روزم علی کوچولو داره نازتر و دوست داشتنی تر میشه.خدا حفظش کنه براتون. علی جون 8 ماهگیت مبارک خاله
آبجی فاطمه
5 بهمن 93 1:12
ماشاالله چه پسر بانمک و خواستنی ای داری.خداحفظش کنه به ماهم سر بزن عزیزم خوشحال میشم.با اجازه لینکتون کردم
مامان مهنا
5 بهمن 93 14:06
به به چه عکسای خوشگلی 8ماهگیتم مبارک گل پسر
نفیسه
5 بهمن 93 16:09
سلام ماشاا...چه قدر بزرگ شده چه عکسای قشنگی لذت بردم
مامان گیلدا
5 بهمن 93 21:43
سلام عزیزم 8 ماهگیت مبارک من لینکتون کردم
مامان خانمی
5 بهمن 93 23:21
الهی قربونت برم پسر کوچولوی ناز هردوتا دخترخانما بامزه هستن ولی علی جون یه چیز دیگه است فقطه فقط هم شبیه خودشه
♥ مامان مهیلا♥
6 بهمن 93 12:29
سلام مرضیه جون این دومین پیامیه دارم بهت مینویسم دستت دردنکنه عکسات فوق العاده بودن و هم چنین ژله بستنیت عالیه همه چیز بووووووووووووووووس
ترنم
7 بهمن 93 9:20
8 ماهگی علی جون مبارک عکسای قشنگی گرفتی علی جون هم ناز خوردنیه خونه خاله هدی خیلی قشنگه
مامان شهناز
9 بهمن 93 2:05
سلام مرضیه جان. قبلا برات پیام گذاشته بودم انگاری ثبت نشده حالا عیب نداره. اول بگم عکسای قشنگی گرفتی حرفه ای کار میکنی ناقلا تولد علی جون و باباشم مبارک. راستی دستور خمیر روی کیکاتو که تزیین کرده بودی رو برام میگی. مرسی. عزیزم
مامان شهناز
9 بهمن 93 2:11
سلام مرضیه جان. قبلا برات پیام گذاشته بودم انگاری ثبت نشده. عیبی نداره. اول بگم عکسای قشنگی گرفتی حرفه ای کار میکنی ناقلا تولد علی و باباشم مبارک. ایشالا همیشه به خوشی. راستی دستور خمیر روی کیک هارو که تزیین کرده بودی رو برام میگی. مرسی عزیزم.
مامان محمد پارسا
19 بهمن 93 0:27
ای جانم به این پسر طلا.ماشاالله بهش تولد بابای خونم مبارک عکسات عالین
مامان بهراد
19 بهمن 93 21:27
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان هادی
21 بهمن 93 9:55
ماشالا علی جون خیلی خوردنی شده. 8 ماهگیت مبارک پسر ناز مامانش اگه آتلیه داری بگو مام بیایم خدمتتون خیلی خوب شده عکساش دستت درد نکنه
مامانی
21 بهمن 93 17:25
سلام عزیزم ببوس پسر شیرینتو
مامان آیسل
10 اسفند 93 8:29
سلام حالیز یاخچیدی؟؟چوخ گوزل علی کوچولونون ایشلرین وصف الیسیز...عکسیلریده گوزلدی چوخ سویوندوم سیزی یاخیننان گورماغیما
مامان صفا
11 اسفند 93 9:37
وای چه پسر نازی و چه عکسای خوشگلی گرفتین.خودمونیم حرفه ای هستین تو عکاسی.اون عکسی که علی جان تو کیف آویزون خیلی با حال
سارا
30 تیر 94 18:06
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!